دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1399 - 17:00
معاون استاندار کرمانشاه تأکید کرد؛

لزوم تقویت آمادگی مراکز خدمت‌رسان برای شرایط اضطراری

معاون استاندار کرمانشاه بر تقویت آمادگی‌های زیرساختی بیمارستان‌ها و مراکز خدمات عمومی برای شرایط اضطراری تأکید کرد.
کد خبر : 507468
15.jpeg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری کرمانشاه، محمدابراهیم الهی‌تبار در شورای پدافند غیرعامل استان کرمانشاه با تأکید بر تقویت آمادگی‌های زیرساختی بیمارستان‌ها و مراکز خدمات عمومی برای شرایط اضطراری اظهار کرد که مردم از حکمرانان و تصمیم‌گیران انتظار تمشیت امور را دارند و به تدابیر مسئولان امید بسته‌اند.


وی افزود: پیشبرد برنامه پدافندی به شناخت از جامعه هدف نیاز دارد و لازم است که نظرسنجی از افکار عمومی در خصوص پدافند غیرعامل انجام بگیرد تا میزان شناخت عمومی از این حوزه ارزیابی شود.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با مطلوب ارزیابی کردن اقدامات پدافندی در کنترل بیماری کرونا عنوان کرد: یکی از اقدامات مثبت پدافند غیرعامل آموزش بود که با وجود کرونا تعطیل نشد و با استفاده از فضای مجازی استمرار یافت.


الهی‌تبار با قدردانی از اقدامات پدافندی برق منطقه‌ای در زلزله و سیل استان اضافه کرد: پیشنهاد داریم که وزارت نیرو حداقل برای منطقه غرب پست 60 کیلووات پیش‌بینی کند تا مولدهای برق اضطراری برای دستگاه‌ها، سازمان‌های فاقد مولد تهیه شود؛ چراکه نبود آن آسیب‌زاست.


وی با بیان اینکه تأمین نان، آب و برق مردم بخش مهم پدافند غیرعامل است، تصریح کرد: دوگانه‌سوز شدن نانوایی‌های استان ضرورتی بوده و اداره کل صنعت معدن و تجارت باید برای آن چاره‌اندیشی کند.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تأمین برق بیمارستان‌های استان را یکی از دغدغه‌ها دانست و گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها از شرایط آینده با اضافه شدن سیستم‌های جدید اکسیژن ساز، بیمارستان‌ها نیاز به تقویت برق دارند و لازم است که از خطوط مختلف برق‌رسانی شوند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: پدافند غیرعامل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته