دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1399 - 12:09
سخنگوی قوه قضائیه:/2

آخرین جلسه دادگاه اکبر طبری امروز برگزار می‌شود/ به پرونده سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ورود کردیم

سخنگوی قوه قضائیه گفت: سازمان بازرسی اشکالات متعددی را در قرارداد سرمربی سابق تیم ملی فوتبال یافته است که برای همین به این مورد ورود کرده‌ایم.
کد خبر : 507338
BS0K4788.JPG

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در ادامه نشست خبری خود با اشاره به پرونده مالی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال گفت: در مورد پرونده سرمربی سابق تیم ملی ورود پیدا کردیم زیرا سازمان بازرسی اشکالات متعددی را در این قرارداد یافته است، این اشکالات شکلی، نحوه قرارداد و نحوه پرداخت بوده است.


وی در خصوص دادگاه اکبر طبری هم گفت: امروز آخرین جلسه دادگاه اکبر طبری است که آخرین دفاع‌ها از متهمین اخذ شده است و امروز دادگاه ختم رسیدگی را اعلام خواهد کرد. پیش‌بینی می‌کنیم به زودی رای پرونده صادر شود.


سخنگوی قوه قضائیه افزود: آنچه در دادگاه رسیدگی شد همه اتهامات طبری نبوده است و بخش‌های دیگری از پرونده در دادسرا هنوز مفتوح است و ان‌شاءلله بخش دوم به زودی به دادگاه ارسال خواهد شد.


بیشتر بخوانید؛


سخنگوی قوه قضائیه:/۱ یقه ابربدهکاران بانکی و مالیاتی را می‌گیریم/ تاکنون بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان مالیات از بدهکاران عمده وصول شده است


اسماعیلی در مورد خروج چند نفر از متهمان پرونده پتروشیمی از کشور که دادگاه آن هم اکنون در حال برگزاری است، اظهار کرد: سه نفر از افراد قبل از تشکیل پرونده خارج از کشور بودند، شریفی نیک نفس زمانی که پرونده در دادسرا مطرح بود از کشور خارج شد همچنین ریاحی اخیرا با اسناد و پاسپورت جعلی از کشور خارج شده که اقدامات لازم با پلیس بین الملل برای بازگشت این افراد انجام شده است.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته