دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1399 - 15:56
حجت‌الاسلام مستأجران:

سیاست نهاد نمایندگی رهبری توسعه دفاتر در دانشگاه‌ آزاد اسلامی است

مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: سیاست نهاد این است که دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر در حوزه فعالیت‌های فرهنگی کل دانشگاه‌ها دیده شود و دفاتر نهاد در آن توسعه یابد.
کد خبر : 507196
6b30ce13-ebd2-4e74-b378-0e4b62aa6aa1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی مستأجران در نشست با تعدادی از معاونان و مدیران فرهنگی دانشجویی و فعالان و نخبگان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با اشاره به وجود رشته‌های مدیریت فرهنگی و رسانه در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: بسیاری از مدیران ما که اکنون در سازمان‌ها و ارگان‌های فرهنگی مسئولیت دارند و تصمیم‌گیرنده برای امور فرهنگی کشور و منشأ اثر هستند از فارغ‌التحصیلان این دو رشته در همین دانشگاه هستند.


وی افزود: لازم دانستیم که با برگزاری این جلسه، نظر استادان صاحب‌نظر و نخبگان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان را بشنویم؛ زیرا رئیس نهاد از بنده خواسته است متناسب با توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی، هم در بحث آموزشی  و هم در بحث فرهنگی سهم بیشتری به دانشگاه آزاد داده و راهبردهای شفاف‌تری دیده شود.


مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به دوران مدیریتی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: سیاست نهاد این است که دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر در حوزه فعالیت‌های فرهنگی کل دانشگاه‌ها دیده شود و دفاتر نهاد در دانشگاه‌های آزاد توسعه یابد. اکنون بخشی از فعالیت‌های فرهنگی با نهاد و بخشی برعهده معاونت دانشجویی فرهنگی است و این دو از هم قابل تفکیک نیست. چنانچه ارتباط این دو با هم بیشتر شود، هم نهادینه‌شدن فرهنگ اسلامی در دانشگاه و هم سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی در دانشگاه‌ها تسهیل می‌شود.


مستأجران با قدردانی از حجت‌الاسلام حیدری مسئول نهاد نمایندگی  مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و حجت‌الاسلام خوشنویس‌زاده رئیس ستاد استانی نهاد عنوان کرد: از لحاظ مسئولیت‌هایی که قبلاً در نهاد دانشگاه اصفهان داشته‌ام و به‌دلیل ارتباط مستقیم و غیرمستقیم با این همکاران، از وضعیت دانشگاه آزاد و فعالیت‌های فرهنگی در این دانشگاه بی‌خبر نیستم و اطلاع دارم که فعالیت‌های فرهنگی خوبی در استان اصفهان در حال انجام است و برخی از فعالان حوزه فرهنگی در این استان جزء السابقون هستند.  


در ادامه گزارش‌ معاونان، مدیران فرهنگی واحدها و نخبگان فرهنگی برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و اعتلای سهم نهاد به مدیر فرهنگی نهاد ارائه شد.


به گزارش آنا، به همت معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) نشست تعدادی از معاونان و مدیران فرهنگی دانشجویی و فعالان و نخبگان فرهنگی به‌منظور تبادل نظر و ارائه گزارش فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه با حجت‌الاسلام مهدی مستأجران مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته