دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مرداد 1399 - 11:23
امام جمعه داراب خواستار شد؛

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه آزاد اسلامی

امام جمعه داراب خواستار همکاری فرماندار و مجموعه اداری این شهرستان با سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب شد.
کد خبر : 506892
1596944526814blob.jpg

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از داراب، حجت‌الاسلام رضا صادقی همراه با علی مظفری فرماندار ویژه این شهرستان با حضور در دفتر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و تبریک انتصاب جعفر شریعتی  آمادگی خود را برای حمایت و همکاری هرچه بیشتر با این واحد دانشگاهی اعلام کردند.


امام جمعه داراب با تشکر از تلاش مسؤلان قبلی این واحد دانشگاهی، خواستار همکاری فرماندار و مجموعه اداری شهرستان با سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب شد.


مظفری فرماندار ویژه شهرستان نیز با تبریک انتصاب شریعتی به‌عنوان فردی جوان، نخبه و انقلابی و تشکر از مسئولان استانی برای این انتخاب شایسته، برای هرگونه همکاری با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب اعلام آمادگی کرد.


در پایان جعفر شریعتی با تشکر از حضور فرماندار ویژه شهرستان و امام جمعه در دانشگاه، این جلسه را بسیار مفید ارزیابی کرد و آن را موجب قوت قلب و انگیزه مضاعف خود و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی داراب عنوان کرد.


وی گفت: در تعامل با مسؤلان شهرستان و همکاری متقابل در فضای همدلی و اتحاد و با تلاش مضاعف در راستای پیشرفت همه‌جانبه دانشگاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برخواهیم داشت.


انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: رضا صادقی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب