دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1399 - 12:43
حجت‌الاسلام خانی تأکید کرد؛

لزوم استفاده از فرصت‌های کرونایی برای دانش‌افزایی استادان

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای دماوند و پردیس بر لزوم استفاده از فرصت‌های ایجادشده در ایام کرونا در راستای دانش‌افزایی استادان دانشگاه تأکید کرد.
کد خبر : 506326
photo5859361743355097710.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دماوند، نخستین دوره طرح ضیافت اندیشه استادان و اعضای هیئت علمی توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحدهای دماوند و پردیس در آیین گشایش این دوره که به‌صورت مجازی برگزار شد بر لزوم استفاده از فرصت‌های ایجادشده در ایام کرونا در راستای دانش‌افزایی استادان تأکید کرد.


حجت‌الاسلام حسین خانی با اشاره به اهمیت سبک زندگی اسلامی ایرانی اظهار کرد: امروزه بیش از هر زمان دیگر به سبک زندگی الهام‌گرفته‌شده از اسلام ناب محمدی نیازمندیم.


وی افزود: دوره دوم طرح دانش‌افزایی استادان 27 مرداد با موضوع غرب‌شناسی به‌صورت مجازی در واحد دماوند برگزار خواهد شد.


به گزارش آنا، در این دوره یکی از استادان سطوح عالی حوزه قم و از متخصصان طبّ سنتی با بیان کلیاتی از تعریف سبک زندگی اسلامی به ترسیم راهکارهای ارتباط موفق اساتید با دانشجویان پرداخت.


محمد جورابچی به نقش تغذیه و طب در زندگی موفق اشاره و عنوان کرد: امروزه عواملی مانند تغذیه، ورزش، مدیریت فکر و خواب کافی و برنامه‌ریزی صحیح استفاده از فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد.


در این دوره محمود صفری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با تشکر از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و استادان با ارائه گزارشی از نیازهای امروز دانشگاه بر اهمیت موضوع ضیافت اندیشه تأکید کرد.


انتهای پیام/4103/4062/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته