دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش آنا از ادامه پخش سریال‌های تکراری در تلویزیون؛

سریال‌‎های محرم همچنان بلاتکلیفند/ «بانوی عمارت» دوباره به شبکه سه می‌رود؟

در حال حاضر جدول پخش سریال‌های شبکه‌های اصلی سیما با تزلزل روبروست و هیچ قطعیتی در مورد آنتن ماه محرم که چیزی به آغاز آن باقی نمانده، دیده نمی‌شود.
کد خبر : 506313
large_99defb95-85f8-4ed4-9e0f-0e3ad806f369.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزوین گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، جدول پخش نمایشی شبکه‌های سیما در بازه کنونی روزهای جذابی را پشت سر نمی‌گذارد و همچنان هم مشخص نیست در روزهای آینده که همراه ماه محرم خواهیم شد، این جدول رنگ تازگی به خود خواهد گرفت یا نه.


در حال حاضر شبکه یک سیما با پخش سریال تکراری «معراجی‌ها» ساخته مسعود ده‌نمکی زمان پخش ساعت 22 خود را پر کرده و شبکه دو سیما نیز به روزهای پایانی پخش مجموعه «شاهرگ» نزدیک می‌شود. هرچند هنوز اعلام نشده است که با اتمام آن تکلیف جایگزینش چه خواهد شد.


سریال بوم و بانو


این شبکه البته از مدت‌ها قبل تلاش دارد سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی را به پخش ساعت 21:30 خود برساند اما این مجموعه درحال تصویربرداری، به دلیل مشکلات بودجه و شرایط ناشی از کرونا به‌سختی درحال ضبط بوده و قطعیتی در مورد حضور آن روی آنتن شبکه دو در ایام محرم وجود ندارد.


شبکه سه که ساعت 20:45 خود را فعلاً با فیلم‌های سینمایی پر کرده است، گویا به رویه شبکه‌های اصلی تلویزیون، دوباره دست روی سریال مخاطب‌پسند اما تکراری «بانوی عمارت» گذاشته تا پخش آن را مجدداً از روز شنبه، 18 مردادماه و همزمان با عید غدیر آغاز کند.


این مجموعه ساخته عزیزالله حمیدنژاد و با روایتی عاشقانه در دوران قاجار، در آذرماه 98 از همین شبکه به پخش رسیده بود.


سریال زمین گرم


حتی قطعیتی وجود ندارد که  گزینه جدی شبکه سه سیما یعنی «زمین گرم» به کارگردانی سعید نعمت‌الله که اتفاقاً از رگه‌هایی مذهبی هم برخوردار است، چه زمانی به آنتن خواهد رسید. این در حالی است که از این سریال به عنوان گزینه ماه محرم یاد شده بود.


«نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور نیز در لوکیشن‌های ساخته شده بوستان ولایت، جلوی دوربین است بلکه بتواند به ایام اربعین برسد.


بنابراین درحال حاضر جدول پخش سریال‌های شبکه‌های اصلی سیما با تزلزل روبروست و هیچ قطعیتی در مورد آنتن ماه محرم که چیزی به آغاز آن باقی نمانده، دیده نمی‌شود.


انتهای پیام /4143/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته