دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1399 - 09:33
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ملکان:

خبرنگاری شغل نیست، علاقه است/ افزایش جذب دانشجو در 2 سال گذشته

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان خبرنگاری را حرفه‌ای سخت و طاقت‌فرسا دانست و گفت: خبرنگاری شغل نیست؛ بلکه علاقه است و افرادی در این حرفه موفق و ماندگار خواهند بود که عشق به این کار داشته باشند.
کد خبر : 506238
بازدید رئیس دانشگاه.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ملکان، هدایت اسلامی در بازدید از دفتر پایگاه خبری اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان به مناسبت روز خبرنگار، ۱۷ مرداد را بهانه‌ای برای قدردانی و قدرشناسی از مجاهدانی دانست که عاشقانه برای انعکاس اخبار و مشکلات مردم تلاش می‌کنند و پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته‌اند.


وی خبرنگاری را حرفه‌ای سخت و طاقت‌فرسا دانست و بیان کرد: خبرنگاری شغل نیست؛ بلکه علاقه است و افرادی در این حرفه موفق و ماندگار خواهند بود که عشق به این کار داشته باشند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان به فعالیت‌های این دانشگاه در دو سال گذشته نیز اشاره و عنوان کرد: با تلاش‌های استادان و کارکنان در دو سال گذشته کارهای خوبی در راستای توسعه کمی و کیفی این واحد دانشگاهی انجام شده است.


اسلامی راه‌اندازی مدرسه پسرانه پیش‌دبستانی سما و تولید زعفران گلخانه‌ای را یکی از اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی ملکان ذکر کرد و افزود: در دو سال گذشته جذب تعداد دانشجو در این واحد دانشگاهی دو برابر افزایش داشته و آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مختلفی تجهیز و راه‌اندازی شده است.


وی ایجاد میدان مقابل دانشگاه آزاد اسلامی ملکان را ضروری خواند و تصریح کرد: به‌علت قرارگرفتن این واحد دانشگاهی در جوار اتوبان ملکان به تبریز، ایجاد میدان برای جلوگیری از حوادث احتمالی و رفاه حال دانشجویان ضروری است.


سیاوش عینالو مدیرمسئول پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته‌نامه ندای ملکان نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های خبری و مشکلات این دفتر ارائه کرد.


به گزارش آنا، به‌مناسبت روز خبرنگار هدایت اسلامی رئیس و مهدی رشدی معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان از دفتر پایگاه خبری اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان بازدید و روز خبرنگار را به خبرنگاران این دفتر تبریک گفتند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته