دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1399 - 15:54
در احکامی جداگانه صورت گرفت؛

۴ انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی همدان

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی و چند مدیر و مسئول دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در احکامی از سوی رئیس این دانشگاه منصوب شدند.
کد خبر : 505862
_MG_1413.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید آموزش‌های عمومی و مهارتی این واحد دانشگاهی با قدردانی از تلاش‌های علی مظاهری در دوران تصدی مسئولیت، علی برهمند رئیس جدید سمای این دانشگاه را فردی جوان و توانمند معرفی و بر حفظ دستاوردهای فعلی و پویایی و تحرک هرچه بیشتر در راستای افزایش کیفیت آموزش در حوزه دانشجویی و مدارس سما تأکید کرد.


مرتضی قائمی تصریح کرد: تعامل، همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر با مدیران مدارس و کادر اجرایی، دبیران و آموزگاران سما در دستور کار قرار گیرد.


وی ارتباط مستمر با سازمان‌ها و نهادهای آموزشی سطح شهر و استان همدان را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: مجموعه آموزشی در سطح استان همدان یک زنجیره به‌هم‌پیوسته است و سما نیز جدای از این زنجیره تلقی نمی‌شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان مباحث اخلاق تربیتی و اجتماعی دانش‌آموزان و دانشجویان را مهم ارزیابی و تشریح کرد: ارتقای کیفیت آموزش هم‌راستا با جامعه‌پذیری و افزایش تعامل اجتماعی متعلمان در کنار نظارت جدی بر عملکرد معلمان اولویت همیشگی و جدی نظام آموزشی است.


در ادامه این مراسم با قرائت احکام از تلاش‌های علی مظاهری تجلیل و علی برهمند به‌عنوان رئیس جدید سمای دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.


علی برهمند استادیار و عضو هیئت علمی گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان است و در کارنامه اجرایی وی مدیرکل تحصیلات تکمیلی واحد همدان، مدیر آموزش، دبیر کمیته گسترش و آمایش، عضو شورای تخصصی گروه ریاضی، مدیر برنامه‌ریزی آموزشی، عضو شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم پایه، دبیر شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان همدان به چشم می‌خورد.


انتصاب رئیس باشگاه پژوهشگران و مدیران فناوری اطلاعات و امور مالی


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان در احکام جداگانه‌ای دیگر مسعود معینی عضو هیئت علمی گروه تربیت‌بدنی را به‌عنوان رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، محمدامین ایراندوست عضو هیئت علمی گروه کامپیوتر را به‌عنوان مدیر فناوری اطلاعات و حمیدرضا جلالیان را به‌عنوان مدیر امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی همدان منصوب کرد.


قائمی از تلاش‌های نسرین کرمی‌کبیر رئیس سابق باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، علی باب‌الحوائجی مدیر سابق امور مالی و حمید باقریه مدیر سابق فناوری اطلاعات واحد همدان با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته