دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1399 - 15:59
استاندار خراسان‌شمالی تشریح کرد؛

آخرین وضعیت خط آهن جوین ـ اسفراین/ پیمانکار برای آغاز پروژه معطل 12 میلیارد تومان است

استاندار خراسان‌شمالی درباره آخرین اقدامات انجام شده برای پروژه راه‌آهن جوین ـ اسفراین گفت: در این زمینه اقدامات لازم انجام شده و بخشی از پروژه مربوط به یکی از روستاهای خراسان‌رضوی است که باید 12 میلیارد تومان به‌صورت نقدی برای تملک اراضی اختصاص یابد.
کد خبر : 505617
ContentImages_141369.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری خراسان‌شمالی، محمدعلی شجاعی با تأکید بر ورود جدی فرمانداران در پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی پروژه‌هایی را که باید در هفته دولت به بهره‌برداری برسد را تعیین تکلیف کنند و در این راستا نیازمند برنامه‌ریزی بخشی و شهرستانی برای نحوه افتتاح پروژه‌ها هستیم.


وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی به‌صورت ویدئوکنفرانس افتتاح می‌شود؛ چراکه هدف ما جلوگیری از هر نوع تجمع در وضعیت کرونا و آسیب نرسیدن به مردم است.


بیشتر بخوانید:


عملیات اجرایی پروژه ۳۲ کیلومتری راه‌آهن بیرجند - قاین به‌زودی آغاز می‌شود


استاندار خراسان‌شمالی افزود: برای افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی به کار بردن واژه‌های «اگر و شاید» به درد مردم نمی‌خورد و باید پروژه‌های تعریف شده به سرانجام برسد.


لزوم پایان پروژه‌های سازمان میراث فرهنگی استان خراسان‌شمالی


شجاعی متذکر شد: اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی از محل صندوق توسعه ملی، پروژه عمرانی تعریف شده و معطل دارند باید از بانک‌های عامل پیگیری کرده و گزارش این پیگیری را اعلام کنند.


وی به سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان‌شمالی مأموریت داد تا یکبار برای همیشه تکلیف پروژه‌های خود را در هر حوزه مشخص کنند.


استاندار خراسان‌شمالی درباره آخرین اقدامات انجام شده برای پروژه راه‌آهن جوین ـ اسفراین نیز گفت: اقدامات لازم برای راه‌آهن جوین به اسفراین انجام شده که اکنون بخشی از این پروژه مربوط به یکی از روستاهای خراسان‌رضوی است که باید 12 میلیارد تومان به‌صورت نقدی برای تملک اراضی به این روستا اختصاص یابد تا پیمانکار کار خود را آغاز کند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته