دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1399 - 09:07
مدیرعامل انتشارات به نشر خبر داد؛

عرضه 150 عنوان کتاب با تخفیف 20 درصدی همزمان با دهه ولایت

حسین سعیدی گفت: به منظور پاسداشت دهه امامت و ولایت تا عید سعید غدیر خم به‌صورت مجازی و حقیقی طرح فروش آثار با تخفیف ویژه در فروشگاه‌های این انتشارات برگزار می‌شود.
کد خبر : 505446
photo5850690908759111105.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، حسین سعیدی افزود: بیش از 150 عنوان کتاب با موضوعات سیره نبوی و علوی با تخفیف ویژه عرضه می‌شود.


وی با بیان اینکه تخفیف در نظر گرفته شده برای این عناوین 20 درصد است، ادامه داد: علاقمندان جهت تهیه این آثار می‌توانند از فروشگاه‌های کتاب انتشارات آستان قدس رضوی و همچنین فروشگاه مجازی اقدام نمایند.


مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: در این طرح علاوه بر آثار به نشر، کتاب‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی و موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی نیز عرضه می‌شود.


سعیدی در خصوص برخی از عناوین مهم این طرح به ویژه در بخش کودک و نوجوان گفت: مجموعه 4 جلدی یاران پیامبر به قلم محمود پوروهاب، مجموعه 4 جلدی قصه‌های نهج البلاغه به قلم مجید ملامحمدی، جلدهایی از مجموعه جلدی پیامبر به قلم نقی سلیمانی، جلدهایی از مجموعه یک نفر تو را دوست دارد به قلم علی باباجانی، بهترین کریسمس من از مرضیه جوکار از مهم‌ترین این آثار هستند.


مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) همچنین یادآور شد: اجرای طرح‌های مناسبتی تخفیفی در این انتشارات به تناوب تا پایان سال در دستور کار است.


انتهای پیام/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته