دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1394 - 15:13
جلسه ستاد اربعین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برگزار شد

واحد ایلام، آماده خدمت‌رسانی به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در اربعین حسینی و سفر به کربلای معلی

معاون اداره کل تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: راه‌اندازی ایستگاه صلواتی و خدمت به زوار در اربعین سال گذشته از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام افتخار بزرگی برای این واحد دانشگاهی است و این همت و تلاش باید الگویی برای سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باشد.
کد خبر : 50534

به گزارش خبرنگار آنا، جلسه ستاد اربعین با حضور معاون اداره کل تشکل‌های سازمان مرکزی، دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام، رئیس دبیرخانه هیات امنای استان ایلام، معاونین واحد ایلام، اعضای ستاد اربعین واحد ایلام و مسئولان تشکل های اسلامی سیاسی، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تشکیل شد.


سید محمدتقی قریشی در این جلسه گفت: با الگو برداری از فعالیت های واحد ایلام در ابعین حسینی نیاز است تمام واحد های دانشگاه آزاد اسلامی ستاد اربعین داشته باشند.


وی گفت: پیش‌بینی می شود امسال بیش از 50 هزار نفر از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی شامل مسئولان دانشگاه، اعضای هیات علمی، کارکنان، دانشجویان و خانواده آنان در مراسم اربعین حسینی و سفر به کربلای معلی شرکت کنند .


این مسئول بیان کرد: بنا به پیش بینی های صورت گرفته بیشترین تردد در این ایام در مرز بین المللی مهران صورت می گیرد بنابراین بار اصلی خدمت‌رسانی به زوار همانند سال گذشته بر دوش مردم ایلام خواهد و قطعا واحد ایلام بیشترین فعالیت و خدمت‌رسانی به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در این ایام خواهد داشت.


معاون اداره کل تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: باید خدمت‌رسانی به زوار به صورت خودجوش با محوریت دانشجویان، استادان و کارکنان با حمایت مسئولان دانشگاه باشد.


عباسی: با توجه به سیل عظیم جمعیت مشتاق سفر به کربلای معلی در اربعین امسال و محدودیت امکانات واحد ایلام انتظار می رود اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی با هماهنگی با واحد ایلام از ظرفیت این واحد دانشگاهی در این ایام استفاده کنند

وی گفت : آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده بر خدمات رسانی به زوار و ساخت مهمانسرا و پارکیینگ در مهران تاکید دارند.


رئیس واحد ایلام در ابتدای این جلسه گفت: سال گذشته بیش از یک نیم میلیون نفر از مرز مهران در اربعین حسینی به کربلای معلی سفر کردند و در این رابطه مردم ایلام حماسه ای ماندگار رقم زدند.


دکتر شهریار عباسی اضافه کرد: در راستای بیانات مقام معظم رهبری و تاکید آیت‌الله هاشمی و دکتر میرزاده، این واحد دانشگاهی با تمام توان همانند سال گذشته در خدمت زوار کربلای حسینی در اربعین امسال خواهد بود.


وی تصریح کرد: امسال پیش بینی شده است بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر در ایام اربعین حسینی به عراق سفر کنند که در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام آماده ارائه خدمات به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است.


وی گفت: با توجه به سیل عظیم جمعیت مشتاق سفر به کربلای معلی در اربعین امسال و محدودیت امکانات واحد ایلام انتظار می رود اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی با هماهنگی با واحد ایلام از ظرفیت این واحد دانشگاهی در این ایام استفاده کنند.


رئیس واحد ایلام بیان کرد: در سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با راه اندازی ایستگاه صلواتی با حضور مسولان این دانشگاه اساتید، کارکنان و دانشجویان در خدمت زوار حسینی پیش قدم بود بطوریکه استاندار ایلام ، ریس شورای شهر وجمعی از مسولان محلی با حضور در این ایستگاه از تلاشهای واحد ایلام به زوار تقدیر کردند.


عباسی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام آمادگی لازم برای خدمت رسانی به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین با فراهم کردن میهمانسرا، خوابگاه ، پارکینگ در شهر ایلام و مهران و پذیرایی از آنان دارد لذا با توجه به خیل عظیم زوار و محدودیت امکانات در واحد ایلام بایستی با برنامه ریزی و هماهنگی قبلی زمینه استفاده از این امکانات فراهم شود.


وی بیان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده تاکیدات فراوانی مبنی بر خدمت رسانی به زوار حسینی و ساخت مهمانسرا و پارکینگ در مرز مهران دارند که این اقدامات در دست پیگیری است.


در این جلسه معاون اداره کل تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: راه‌اندازی ایستگاه صلواتی و خدمت به زوار در اربعین پارسال توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام افتخار بزرگی برای این واحد دانشگاهی است و این همت و تلاش باید الگویی برای سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته