دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1399 - 15:58
با حضور مسئولان؛

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنقر و کلیایی معرفی شد

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنقر وکلیایی با حضور مسئولان شهرستان سنقر و کلیایی معرفی شد.
کد خبر : 505053
WhatsApp Image 2020-07-30 at 14.02.46.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سنقر وکلیایی، مراسم معارفه محمدجواد بنی‌عامریان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی سنقر وکلیایی و تودیع محمد سجاد خاکسار سرپرست سابق این مرکز آموزشی با حضور حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم شهرستان سنقر وکلیایی در مجلس، فرهاد گل‌محمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، غلامرضا مرتضوی فرماندار این شهرستان و کارکنان و اعضای هیئت علمی این مرکز برگزار شد.


لزوم راه‌اندازی رشته‌های پیراپزشکی در مرکز سنقر وکلیایی


حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در این مراسم با بیان اینکه شهرستان سنقر وکلیایی به دلیل نزدیکی به سه استان می‌تواند گزینه مناسبی برای تبدیل شدن به دانشگاهی مهم با رشته‌های پرطرفدار علمی باشد و از این راه به قطب مهم علمی در استان تبدیل شود به تشریح ابعاد پیشرفت‌های حوزه علمی در کشور و دانشگاه آزاد اسلامی در استان کرمانشاه به‌‌ویژه این شهرستان پرداخت.


نماینده مردم شهرستان سنقر وکلیایی در مجلس شورای اسلامی خواستار راه‌اندازی رشته‌های پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنقر وکلیایی شد که با توجه به وجود بیمارستان آموزشی پیگیری و تصویب رشته محل‌های پیراپزشکی دور از دسترس نیست.


رسالت نخبگان هدایت دانشگاه به سمت تعالی انسانی است


فرهاد گل‌محمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز با اشاره به روند انتصاب محمدجواد بنی‌عامریان به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنقر وکلیایی گفت: امید است که با همکاری و همراهی همه کارکنان دانشگاه و مسئولان شهرستان با وی، این مرکز آموزشی در آینده نزدیک به یک واحد دانشگاهی برتر و سرآمد در همه امور تبدیل شود.


محمدجواد بنی عامریان  نیز عنوان کرد: دانشگاه مهد نخبگان جامعه بوده و رسالت خطیر این مجموعه و همه نخبگان و پژوهشگران دانشگاهی این است که دانشگاه را به سمت تعالی انسانی، علم پروری و کارآفرینی هدایت کنند.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

برچسب ها: فرهاد گلمحمدی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته