دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1399 - 09:12
کرمانیان:

دانشگاه آزاد اسلامی مازندران ظرفیت ارتباط کیفی با آموزش و پرورش را دارد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: این دانشگاه با هزار و ۵۰۰ نفر هیئت علمی و منابع انسانی، ظرفیت ارتباط کیفی با آموزش و پرورش را دارد.
کد خبر : 504239
18.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، حسین کرمانیان در آیین امضای تفاهمنامه همکاری دوجانبه، توسعه‌ای، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: این تفاهم‌نامه درباره ایجاد راهکارهای علمی، پژوهشی، آموزشی و تربیتی برای دانش‌آموزان و فارغ‌التخصیلان دانشگاه آزاد اسلامی است که زمینه ارتباط کیفی را فراهم می‌کند.


دبیر هیئت امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران افزود: پیش‌زمینه انجام این کار توسط تیم‌های کارشناسی دانشگاه و آموزش و پرورش آغاز و گفتگوها برای انجام کار کارشناسی در حوزه‌های مختلف فنی مهندسی، کشاورزی، پزشکی و سایر انجام شده است.


وی ادامه داد: بیش از هزار و ۵۰۰ نفر هیئت علمی و منابع انسانی ظرفیت بسیار غنی است که در حوزه دانشگاه داریم و امیدواریم کارهای خوب و اثربخش در راستای اعتلای فرهنگ و آموزش در استان داشته باشیم.


به گزارش آنا، آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه، توسعه‌ای، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش مازندران به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته