دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد؛

قول مساعد نظام سلامت سیستان و بلوچستان در راه‌اندازی بیمارستان فرهنگیان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از آمادگی نظام سلامت استان سیستان و بلوچستان برای مشارکت تخصصی و همراهی با سازمان آموزش و پرورش در راستای راه‌اندازی بیمارستان فرهنگیان خبر داد.
کد خبر : 504168
IMG_5706_101747.jpeg

به‌گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید‌محمد هاشمی شهری با قدردانی از خدمات آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در راستای ارتقای شاخص‌های سلامت دانش‌آموزان اظهار کرد: آموزش و پرورش یکی از سازمان‌های تأثیر‌گذار در توسعه شاخص‌های سلامت جامعه است.


وی با بیان اینکه بیمارستان مجموعه‌ای پیچیده از فرایندهاست و با توجه به اینکه سازمان آموزش و پرورش مصمم به راه‌اندازی بیمارستان فرهنگیان در استان است، خاطر‌نشان کرد: نظر به تخصصی بودن این فعالیت به‌طور کامل در کنار همکاران آموزش و پرورش خواهیم بود.


این مسئول یادآور شد: لازمه ارائه خدمات مطلوب در یک بیمارستان تیم متخصص و با‌تجربه و با‌ ترکیب متنوعی از تخصص‌هاست که لازم است برای راه‌اندازی این بیمارستان تدارک دیده شود.


این استاد دانشگاه با بیان اینکه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان قشر بزرگی از جمعیت این استان را تشکیل می‌دهند، افزود: با  راه‌اندازی این بیمارستان ظرفیتی جدید در حوزه درمان استان ایجاد خواهد شد.


هاشمی شهری گفت: محور اصلی و دلیل نظارت‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان صیانت از سلامت و ایمنی بیماران، مراجعان و کارکنان است.


انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته