دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1399 - 15:24
در ۲۴ ساعت گذشته رخ داد؛

شناسایی ۴۴ مورد جدید مبتلا به کرونا در استان مرکزی/ 4 نفر فوت کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر‌اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید - ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته استان مرکزی ۴۴ مورد جدید ابتلا شناسایی شده‌اند.
کد خبر : 504146
p087bg04.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک، سید‌محمد جمالیان گفت: بر‌اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید - ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته استان مرکزی ۴۴ مورد جدید ابتلا شناسایی شده‌اند که به این ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تاکنون به  ۶ هزار و ۸۲  نفر رسیده است.


وی افزود: از تعداد ۴۴ مورد جدید در استان ۲۱ مورد این بیماران در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند که در مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار کرد: ۲۳ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده‌اند نیز به صورت سرپایی بوده‌اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه هستند.


جمالیان گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته چهار مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان مرکزی گزارش شده که بر این اساس تعداد فوتی‌ها در اثر ابتلا به این ویروس ۲۵۹ نفر است.


انتهای پیام/۴۱۱۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته