دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1399 - 15:12
علی علیپور:

لایق باشم آقای گل لیگ برتر می‌شوم/ زحمت بچه‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت

مهاجم تیم پرسپولیس گفت: حالا که قهرمان شدیم خیلی راحت‌تر می‌توانم به هدف انفرادی‌ام که آقای گلی است، برسم.
کد خبر : 503889
علی علیپور مهدی عبدی.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، علی علیپور و مهدی عبدی زنندگان گل‌های پوکر قهرمانی تیم پرسپولیس اظهار کردند: گل‌هایی که دیشب در جریان بازی با نفت مسجد سلیمان به ثمر رساندند، حاصل کار تیمی بوده و به همین خاطر از هم‌تیمی‌های خود تشکر کردند و همچنین علیپور ابراز امیدواری کرد تا در دیدار‌های باقی مانده لیگ برتر، بتواند عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را برای بار دوم را کسب کند.


علی علیپور در خصوص گلزنی برابر نفت مسجدسلیمان و قهرمانی پرسپولیس گفت: قهرمانی حاصل زحمات و تلاش کادرفنی و بچه‌های تیم بود. خدا را شکر توانستیم در راستای همین هدفی که داشتیم، من و مهدی بتوانیم در به ثمر رساندن گل‌های قهرمانی تیممان مثمرثمر باشیم. البته زحمت بچه‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت و کلی تلاش کردند تا ما بتوانیم در راستای گام برداشتن به سمت قهرمانی، گل‌های بازی را بزنیم و هواداران را خوشحال کنیم.


وی در مورد اینکه چند بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده و او سه گل تا کسب عنوان آقای گلی دارد، بیان کرد: من اول از همه این بار را بر دوش داشتم که پرسپولیس در لیگ قهرمان شود و هیچ شکی در آن نیست و بارها آن را اعلام کرده بودم. حالا که خدا را شکر به این عنوان دست پیدا کردیم و قهرمان شدیم، خیلی راحت‌تر می‌توانم در زمین بازی کنم و به آن هدف انفرادی که دارم برسم. ان‌شاءالله اگر لایقش باشم و خدا بخواهد، با کمک هم‌تیمی‌های بامعرفت خود بتوانم به این مهم هم دست پیدا کنم.


مهدی عبدی هم در خصوص گلزنی‌اش مقابل نفت مسجدسلیمان و اینکه چه حسی از کسب اولین قهرمانی با پرسپولیس دارد، عنوان کرد: کسب پوکر قهرمانی نتیجه تلاش همه بچه‌ها است. قول گلزنی داده بودم و عمل کردم. رسیدن به قهرمانی خیلی حس خوبی است. این برد را به تمام هواداران پرسپولیس تبریک عرض می‌کنم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته