دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1399 - 08:53
معاون دانشگاه آزاد اسلامی ورامین- پیشوا تشریح کرد؛

جزئیات برگزاری کلاس‌های عملی آزمایشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا و قرچک جزئیات برگزاری کلاس‌های عملی آزمایشگاهی این واحد دانشگاهی را تشریح کرد.
کد خبر : 503740
photo_۲۰۲۰-۰۶-۱۶_۰۹-۴۱-۵۰.jpg

سحر هنرمند‌جهرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ورامین درباره برگزاری دروس عملی، آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک اظهار کرد: دروس عملی در دو مرحله که شامل مرحله نخست از پنجم تا ۲۰ مرداد جاری طبق جداول زمان‌بندی ارسال‌شده از طرف دانشکده‌ها به‌صورت مجازی و مرحله دوم برگزاری دروس عملی به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در گروه‌بندی‌های با تعداد کم برگزار خواهد شد که متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.


وی افزود: دانشجویانی که متقاضی شرکت در کلاس‌های درس عملی به‌صورت حضوری در واحد دانشگاهی محل زندگی خود هستند در صورت ارائه واحد درسی در آن واحد دانشگاهی می‌توانند برای ثبت درخواست از طریق سایت azmoon99.iau.ac.ir اقدام کنند.


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا خاطرنشان کرد: واحد درسی تربیت‌بدنی ۲ همه دانشجویانی که در نیمسال دوم ۹۹- ۹۸ و نیمسال تابستان اخذ کردند در مرحله نخست به‌صورت مجازی و ۱۰ مرداد از ساعت ۱۶ الی ۲۰ برگزار می‌شود.


هنرمند‌جهرمی درباره روند استفاده از سامانه آموزش مجازی ادامه داد: راهنمای استفاده از سامانه آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک ویژه دانشجویان و استادان در سایت این واحد دانشگاهی اطلاع‌رسانی شده و دانشجویان باید به سایت https://class.iauvaramin.ac.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش مجازی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته