دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1399 - 00:06
آنا گزارش می‌دهد؛

رقبا باز هم ناتوان نشان دادند/پرسپولیس یک امتیاز تا پوکر قهرمانی+جدول

پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال رقبایی داشت که نتوانستند برای این تیم دردسر خاصی ایجاد کنند.
کد خبر : 503591
32007.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم پرسپولیس در آخرین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر در شرایطی مهمان نفت مسجدسلیمان است که با کسب یک تساوی هم، چهار هفته مانده به پایان بازی‌های این فصل قهرمان لیگ نوزدهم می‌شود.


سرخ‌پوشان در حالی تلاش خواهند کرد تا زودتر از موعد عنوان قهرمانی این فصل را جشن بگیرند که تنها یک تیم است که اگر تمامی بازی‌های باقی مانده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و شاگردان گل‌محمدی در همه دیدارهایشان بازنده شوند، مقام قهرمانی نصیب پرسپولیس نمی‌شود. فولاد خوزستان تنها تیم مدعی بود که در هفته بیست و ششم برنده از زمین خارج شد تا با توجه به بازی‌های معوقه‌ای که دارد، روی کاغذ شانس رسیدن به پرسپولیس را داشته باشد و قهرمانی سرخ‌پوشان پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان قطعی نشود.


دیگر تیم‌های مدعی همانند هفته‌های قبل امتیاز از دست دادند تا ثابت شود پرسپولیس با توجه به فاصله‌ای که با دیگر تیم‌ها دارد، برای تکرار قهرمانی همانند سه فصل گذشته با مشکلی مواجه نشود. استقلال در خانه برابر نساجی تن به تساوی داد، تراکتور هم در خانه شهر خودرو متوقف شد و یک امتیاز گرفت، سپاهان برابر صنعت نفت آبادان برنده شد اما این تیم هفته قبل تن به شکست داد تا دیگر شانسی نداشته باشد.


رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی ازسرگیری شد که پیش از آن برخی تیم‌ها معتقد بودند بازی‌ها نیمه‌تمام باقی بماند و نباید عنوان قهرمانی به پرسپولیس داده شود. این موضوع باعث شد تا ستاد مقابله با کرونا در ورزش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با همکاری سازمان لیگ اصرار به برگزاری مسابقات داشته باشد و حالا پرسپولیس زودتر از موعد در آستانه قهرمانی است.


تمامی تیم‌های مدعی که خود را رقیب پرسپولیس می‌دانند و در عمل خلاف آن ثابت شده، نواقص زیادی دارند و تلاش لازم را به خرج ندادند تا سرخ‌ها برای تحقق چهارمین قهرمانی متوالی کمتر به دردسر بیفتند. بدون شک اگر در فصول آینده تیم‌هایی که داعیه قهرمانی دارند با همین روند که در نوزدهمین دوره لیگ برتر بازی کردند، وارد رقابت‌ها شود باز هم جام قهرمانی نصیب سرخ‌پوشان تهران می‌شود. 


ثبات رمز موفقیت پرسپولیس است و تا زمانی که دیگر تیم‌ها نتوانند همانند سرخ‌پوشان در کسب نتیجه مناسب تداوم داشته باشند، شانسی برای قهرمانی نخواهند داشت. تمامی تیم‌های مدعی که در تعقیب پرسپولیس هستند نتایج سینوسی می‌گیرند و باید به شرایطی برسند که کمتر امتیاز از دست دهند. در غیر این صورت پرسپولیس برای قهرمانی هیچ‌گاه به دردسر نمی‌افتد مگر اینکه سرخ‌ها روندی که در فصول اخیر داشتند را حفظ نکنند.



انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته