دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1399 - 10:58
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا و قرچک مطرح کرد؛

طرح مواسات زیباترین رزمایش‌ اجتماعی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک، طرح مواسات را زیباترین و مؤثرترین رزمایش اجتماعی دانست که نشان از رفتار مؤمنانه و همدلانه جامعه ایران اسلامی در روزگار کرونایی داشت.
کد خبر : 503511
IMG-20200723-WA0007.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از پیشوا، حامد زارعی ضمن دیدار و گفتگو با علی‌اصغر حسن زاده رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیشوا، از حمایت‌های آن اداره برای تهیه یک هزار سبد کالا در حمایت از خانواده‌های کم‌بضاعت واحدهای دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران قدردانی کرد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک باتوجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نیمه شعبان امسال که موجب گسترش فرهنگ همدلی و کمک جمعی شد، خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از فرمایشات مقام معظم رهبری، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با لبیک به فرمان ایشان با تشکیل و راه‌اندازی مرکز نیکوکاری شهید شهریاری در طرح مواسات، همدلی و کمک همدلانه مشارکت کرده و با بهره‌مندی از ظرفیت خیرین نیک‌اندیش، نسبت به رفع بخشی از مایحتاج نیازمندان اقدامات مناسبی انجام گرفت.


عضو هیئت مدیره مرکز نیکوکاری شهید شهریاری دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در مرحله نخست درکنار مواد غذایی که برای خانواده‌های کم‌برخوردار جامعه دانشگاهی در نظر گرفته‌ شده بود، بسته‌‌های بهداشتی نیز قرار گرفت و بین افراد شناسایی شده در نهایت کرامت تحویل داده شد.


حامد زارعی ادامه داد: در صدد هستیم تا با هماهنگی‌های صورت گرفته، مراحل بعدی این طرح نیز در اشکال مختلف صورت گیرد.


در این دیدار، لوح سپاس مسؤل بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به‌منظور همکاری‌های مناسب اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیشوا در راستای اجرای این طرح خداپسندانه به حسن زاده اهدا شد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/


انتهای پیام/

برچسب ها: حامد زارعی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته