دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1394 - 17:26

پاسخ دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند به یک خبر کذب

دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در پاسخ به انتشار خبری کذب در یک سایت خبری جوابیه‌ای منتشر کرد.
کد خبر : 50339

به گزارش آنا، دکتر محمد قمی رئیس این واحد دانشگاهی در این جوابیه که نسخه‌ای از آن به خبرگزاری آنا ارسال شده آورده است: احتراما درخصوص خبر درج شده در سایت سازمان بسیج دانشجویی (www.bso.ir) تحت عنوان: "از کنسرت موسیقی در دانشگاه آزاد پرند و شهرقدس تا خوانندگی زنان در دانشگاه ارشاد دماوند" و عطف به ماده 23 قانون مطبوعات جمهوری اسلامی ایران باستحضار می‌رساند، موضوع همایش برگزار شده همان طور که در مصوبه شورای فرهنگی واحد و نیز در تمام بنرهای تبلیغاتی درج شده بزرگداشت آزادسازی خرمشهر و اعیاد شعبانیه بوده و کنسرت رقص و موسیقی کذب محض است که ناشی از دلواپسی کم سوادان کم بینا است.


در ادامه برگزار کنندگان همایش نسبت به اتهام برگزاری کنسرت رقص در دانشگاه و مرتبط کردن خبر دیگر دانشگاه ها با دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند حق خود می دانند نسبت به اعاده ی حیثیت در مجامع قانونی کشور اقدام لازم را انجام دهند.


اجرای دو خواننده و نیز شعر خوانی یکی از شاعران کشوری که هر سه ایشان دارای مجوز بوده طبق هیچ حکم قانونی و شرعی و عرفی مشکل ساز نبوده هیچ، بلکه برای برپایی جشن بزرگداشت اعیاد شعبانیه و سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر بوده که نشان از روحیه انقلابی خوانندگان و اجرا کنندگان جوان کشوری می باشد که شاید به نظر دلواپسان این نیز مشکل ساز است.
همچنین لازم به ذکر است مگر فعالیت دانشجویان فرهنگی در حوزه ای خاص آن هم با این فعالیت های متنوع و جذب دانشجویان و پرورش ایشان در راه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مغایر با فرمایشات مقام معظم رهبری است که سایت مذکور این چنین به آن واکنشی دلواپسانه داده است؟ مگر سایت مذکور قوانین حوزه فعالیت های دانشجویی و فرهنگی را نمی داند که این چنین از محدود بودن دانشجویان سخن به میان می آورد ؟


در پایان لازم به ذکر است که دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه ای عظیم است که توسط حضرت امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و نیز تلاشهای دست اندرکاران آن بالاخص آیت الله رفسنجانی راه اندازی شده و هدف آن ترویج و توسعه علم و فرهنگ اسلامی و خدمت به نظام و اسلام است که باید گردانندگان سایت مذکور در این رابطه بهتر و بیشتر بصیرت به خرج دهند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته