دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1399 - 14:46
حجت‌الاسلام ابراهیمی عنوان کرد؛

همکاری علمی 3 هزار دانشجو و 180 استاد اهل سنت در دانشگاه آزاد هرمزگان

مسئول دفتر تقريب مذاهب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان اظهار کرد: آمار خوبی در دانشگاه از همکاری دانشجويان و استادان اهل سنت وجود دارد كه می‌توان حضور 3 هزار دانشجو و 180 استاد هيئت علمی و حق‌التدريس را یادآور شد.
کد خبر : 503130

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، صبح امروز با حضور مسئولان حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی به‌‌عنوان مسئول دفتر تقريب مذاهب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان معرفی شد.


ابراهیمی در اين مراسم با قدردانی از حسن اعتماد مسئولان دانشگاه ابراز اميدواری كرد که بتواند در اين راستا، اهداف 6گانه‌ای كه در حكم به وی ابلاغ شده را محقق ساخته و موجبات رضايتمندی مسلمين را فراهم کند.


مسئول دفتر تقريب مذاهب در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: با توجه به اينكه دانشگاه آزاد اسلامی تعامل و همكاری خوبی با دانشگاه مذاهب، دفاتر ولی‌فقيه در استان و دفاتر ولی‌فقيه در امور اهل سنت دارد، می‌تواند در راستای منويات مقام معظم رهبری در ايجاد اين وحدت كمک و تلاش ويژه‌ای کند.


ابراهیمی گفت: آمار خوبی در دانشگاه از همکاری دانشجويان و استادان اهل سنت وجود دارد كه می‌توان حضور 3 هزار دانشجو و 180 استاد هيئت علمی و حق‌التدريس را یادآور شد كه اين ظرفيت می‌تواند در شكوفايی تحكيم وحدت مؤثر  باشد.


به گزارش آنا، در حكم حجت‌الاسلام محسن ابراهيمی که توسط مديرگروه دفتر تقريب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی قرائت شد بر نهادينه‌سازی و اشاعه فرهنگ تقريب مذاهب و تعامل پيروان مذاهب اسلامی، برگزاری كارگاه‌های آموزشی برای استادان و دانشجويان، برگزاری اردوهای فرهنگی، راه‌اندازی نشريه تخصصی، استفاده از ظرفيت مجازی، همكاری و هماهنگی با استادان و علمای دينی تأكيد شده است.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته