دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دکتر انگجی: امنیت و سلامت دو نعمت و نیاز مهم فرد و جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: امنیت و سلامت دو نعمت و نیاز مهم فرد و جامعه است.
کد خبر : 50279

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، سیدجواد انگجی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز گفت: کشور ما به لطف خداوند و داشتن رهبری خوش فکر، قوی و عادل و مسئولان امنیتی و حراستی که از هوشیاری بالایی برخوردارند از امنیت بالایی برخوردار است.


وی تأکید کرد: تکریم ارباب رجوع یکی از وظایف پرسنل در حوزه حراست است و شاغلان در این حوزه باید دارای سعه صدر، صبر و بردباری باشند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی حراست را بازوی قوی برای حفظ و حراست از حریم دانشگاه خواند و از مدیران قبلی حراست دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و مسئولان امنیتی و حراستی استان برای ایجاد امنیت درونی و بیرونی دانشگاه تشکر کرد.


در ادامه یعقوب غیوری به عنوان مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز معرفی و از زحمات سیدجعفرحسینی مدیر قبلی حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد تبریز و علی لطفیان سرپرست حراست واحد تبریز تجلیل به عمل آمد.


مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز 26 آبان سالجاری درسالن شمس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته