دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیرکل حراست استان آذربایجان شرقی: رویکرد حراست پیشگیرانه و بر پایه شرع، قانون و اخلاق است

مدیرکل حراست استان آذربایجان شرقی در مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز گفت: حراست نمادی از وزارت در دستگاه‌هاست.
کد خبر : 50277

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، محمد اصغرپور در این مراسم اظهار کرد: حراست یک واحد و مجوعه ای است براساس قانون و حلقه اتصال سیستم نظارتی و امنیتی در سازمان‌ها و ارگانها است. حفاظت فیزیکی، حفاظت اسناد، حفاظت IT ،حفاظت پرسنل و تعامل با مدیر مجموعه و همه کارکنان برخی از وظایف حراست در سازمان‌ها و ارگان‌ها است.


وی تصریح کرد: واحدهای حراستی در دستگاه‌ها نمادی از وزارت هستند و باید با همدلی وهمکاری در راستای سالم سازی محیط و رضایتمندی مشتریان سازمانها تلاش کنند. رویکرد حراست پیشگیرانه و برپایه شرع، قانون و اخلاق است و از مشخصه های افراد شاغل در حراست، اشرافیت به فرایندهای سازمان، وجود نیروهای سالم، صادق و بافکر،داشتن تعامل سازنده، اثرگذار و پاسخگو است.


اصغرپور حضور دکتر انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان را نعمتی برای استان خواند و از زحمات سیدجعفر حسینی مدیر قبلی حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد تبریز و علی لطفیان سرپرست حراست واحد تبریز تشکر و برای یعقوب غیوری مدیر جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد تبریز آرزوی توفیق کرد.


در بخش دیگر اسدی معاون رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بعد از حضور دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی شاهد تحولات عظیمی در دانشگاه شده ایم و هر روز به سمت بهینه شدن حرکت می کنیم.


اسدی افزود:دانشگاه آزاد اسلامی با درایت و مدیریت دکتر میرزاده وطرح تجمیع یک و دو وگسترش تحصیلات تکمیلی مانع خروج ارز و توسعه تحصیلات تکمیلی در کشور شده است.


وی تأکید کرد: حفاظت از سرمایه های مادی،معنوی و انسانی وظیفه حراست است و مانیز در دانشگاه باید مراقب این مجموعه بزرگ، وزین و فرهیخته که مایه سرافرازی نظام است باشیم.


در ادامه یعقوب غیوری به عنوان مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز معرفی و از زحمات سیدجعفرحسینی مدیر قبلی حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد تبریز و علی لطفیان سرپرست حراست واحد تبریز تجلیل به عمل آمد.


مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز 26 آبان سالجاری درسالن شمس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: انگجی واحدتبریز
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
فاطمه محمدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
۰
سلام. در مدرسه پسرانه دولتی ملاصدرا واقع در خیابان ولیعصر جنوبی ناحیه 4 تبریز از اولیا در مجموع 160 میلیون تومان. از هر نفر مبلغ 500 هزار تومان و در بعضی موارد یک میلیون اخذ شده است . در حالی که هیچ چیزی خریداری نشده و حتی پول ماژیک و کاغذ هم از بچه ها گرفته شده است.مدیر مدرسه حتی در انتخاب انجمن اولیا دخالت می کند و اجازه رای گیری نمی دهدو معلوم نیست که این هزینه ها کجا می رود. لطفا رسیدگی فرمایید.
لیلا سیدین
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
۰
لطفآ آموزش و پرورش میانه رو از یه صافی رد کنین. آقای ساجدی فر رئیس اداره و آقای مشایخی معاون مالی ایشون، اینجا تا میتونن به همکاران ظلم میگنن.وقتی در مورد سازماندهی نا عادلانه و تخصیص دروس به آقای ساجدی فر اعتراض میکنیم، میگن به من مربوط نیست، اونوقت آقای مشایخی که مسئول مالی هستن به کار آموزش دخالت نا عادلانه میکنن، بنده نمی تونم هضم کنم که کار قسمت متوسطه در تخصیص دروس که بارها اعتراض شده بهشون، به آقای ساجدی فر که رئیس هستن مربوط نیست، اونوقت به آقای مشایخی در قسمت مالی، تمامآ مربوط هست، چرا؟ چون برادر ایشون فرماندار میانه هستن و آقای ساجدی فر توی اداره از ایشون حساب میبرن.اونایی رو هم که میخوان کار درست انجام بدن ودر قسمت آموزش، عدالت رو در تخصیص دروس رعایت کنن نمیذارن. آقایون حراست اداره کل، ما چقدر اینجا تهدید بشیم؟ یه کاری بکنین. آقای مشایخی فرماندار میانه هستن و پشت برادرشون توی اداره آموزش و پرورش از جانب ایشون قرص هست.میدونم که ایشون برا بار دوم هم امکانش هست که مثل بار اول از بنده انتقام سختی بگیرن. بار اول بهشون اعتراض کردم که همسرت ر و چطور به میانه انتقالی گرفتی؟ گفتن به تو مربوط نیست و بهم گفتن از اتاقم برو بیرون و تا میتونستن ازبنده انتقام گرفتن و توهین کردن. ولی ایشون که برادرشون فرماندار تبریز نیستن که از شما هم انتقام بگیرن. البته ببخشید که این حرفو زدم چون برام جای تعجبه که اینجا اینهمه حق کشی بشه ولی اداره کل خبر نداشته باشه، چرا که میدونم اگه خبر داشتن حتما جلوشونو میگرفتن، چون به کار درست آقای پاشایی ایمان دارم.
هلدینگ شایسته