دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز؛

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در یکشنبه 29 تیرماه 99/ ادامه افزایش قیمت سکه

قیمت هر سکه بهار آزادی در بازار امروز به 11 میلیون 400 هزار تومان رسید و هر گرم طلا 18 عیار نیز یک میلیون و 103 هزارتومان معامله شد.
کد خبر : 502678
coins.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، قیمت سکه طرح جدید امروز یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ در معاملات بازار آزاد تهران، به ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به ۱۱ میلیون تومان رسید.


هر گرم طلای 18 عیار نیز در بازار امروز یک میلیون و 103 هزار تومان معامله شد.


قیمت هر قطعه نیم سکه ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.


همچنین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۱۰ دلار و ۸۰ سنت و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.


افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛ بر همین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار 25 هزار و 470 تومان، یورو 29 هزار تومان و درهم امارات 7 هزار و 60 تومان اعلام شده است.


البته درحالی که قیمت ارز در بازار آزاد طی روزهای اخیر رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده و وارد کانال جدید قیمتی شده است، صرافی‌های بانکی قیمت خرید و فروش ارز را بدون تغییر اعلام می‌کنند؛ دلار در این صرافی‌ها 23هزار و 100 تومان فروخته می‌شود.


انتهای پیام/4141/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
رضا
Germany
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۹
۰
سلام زحمت بکشید یه خبر تهیه کنید راجع به بی ارزش ترین واحد پول های جهان و بی ارزش ترین پاسپورت های جهان و اینکه ببینیم در کدام کشور مردم برای خرید یک ماشین گلاب به روتون ... ۲۰ سال باید پس انداز خود را ... بدهند و اینکه در کدام کشور هشتگی همچون صاحب خانه خوب و امثالهم راهکار برای کنترل تورم است
همچنین کجای دنیا (به غیر از چند کشوری که سیاست ما را در پیش گرفته اند و مردمشان حال بهتری از ما ندارند) مردم صبح که از خواب بیدار می شوند حس می کنند اندازه ۲۰ سال از عمرشان گذشته و اگه به آینه نگاه نکنند محال است که باور کنند که امروز همان فردای روز قبل است
بابا دیگه قراره به کجا برسه خیلی مسخرست که حقوق یه سالمون میشه یه تلویزیون ال جی و دوربین عکاسی و....
طاقتمون طاق شده بسه دیگه
ستاد مدیریت بحران میگه دعا کنید سیل نیاد زلزله نیاد
بسه به قرآن به خدا دیگه نمی کشیم
هلدینگ شایسته