دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی واحد ممقان:

برپایی نمایشگاه‎های کتاب در تشویق دانشگاهیان به سوی فرهنگ کتابخوانی تأثیر بسزایی دارد

معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان گفت: برپایی نمایشگاه‎های کتاب در دانشگاه‌ها در تشویق و ترغیب استادان، دانشجویان و کارمندان به سوی فرهنگ کتابخوانی تأثیر بسزایی دارد.
کد خبر : 50257

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، آرش درخشانمهر در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب دانشگاه آزاد اسلامی ممقان اظهار کرد: ترویج فرهنگ مطالعه ارتباط مستقیم با رشد و تعالی علمی دانشگاه داشته و کتاب و کتابخوانی به عنوان یکی از مهمترین شاخص‌های فرهنگی جامعه محسوب می‌شود که باید با استفاده بهینه از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم.


وی با توجه به برگزاری نمایشگاه کتاب در هفته کتابخوانی در دانشگاه آزاد اسلامی ممقان گفت: در همین راستا نمایشگاه کتاب با هدف آشنائی، ایجاد انگیزه، و انس قشر دانشگاهی به ویژه دانشجویان با مقوله مطالعه و فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این واحد دانشگاهی بر پاشده و کتابها با تخفیف ویژه‌ای عرضه می‌شوند. همچنین در حاشیه این نمایشگاه بخشی نیز برای ارائه محصولات فرهنگی و لوازم‌التحریر برای بازدیدکنندگان دایر شده است.


درخشانمهر افزود: بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد بوده و در راستای آشنا کردن نسل آینده با کتاب و فرهنگ‌سازی مطالعه در بین دانش‌آموزان نیز در هماهنگی به عمل آمده از سوی روابط عمومی دانشگاه با آموزش و پرورش این شهرستان، دانش‌آموزان نیز می‌توانند به همراهی مسئولان مدارس از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.


نمایشگاه کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی از 24 لغایت 30 آبان در در حال برگزاریست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته