دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 تير 1399 - 15:06
با حضور تعدادی از مسئولان دانشگاهی؛

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت معرفی شد

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور جمعی از مسئولان و مدیران این واحد دانشگاهی معرفی شد.
کد خبر : 502442
۲۰۲۰۰۷۱۸_۱۲۱۳۴۲.jpg

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مرودشت، سرپرست معاونت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور جمعی از مسئولان و مدیران این واحد دانشگاهی معرفی شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در مراسم معرفی سرپرست جديد معاونت علمی این دانشگاه، تأمین و ارتقای زیرساخت‌های لازم در حوزه آموزشی و پژوهشی را لازمه شکل‌گیری فعالیت‌‌های غنی و کارآمد در اين زمینه دانست.


معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت معرفی شد


جواد گرامی آموزش و پژوهش را دو ركن اساسی و مهم در دانشگاه دانست و بیان کرد: ثمره اصلی فعاليت‌های آموزشی دانشگاه بايد تحقيق، پژوهش و مطالعات کاربردی در حوزه‌های مختلف باشد.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با برخورداری از توانمندی‌های کم‌نظیر و زيرساخت‌های مناسب می‌تواند هماهنگ با سیاست‌های کلان دانشگاه در راستای پژوهش‌های کاربردی و فناوری‌های ارزش‌آفرین، جایگاه خود را بیش از پیش ارتقا و تأثیرگذاری خود را در جامعه به‌عنوان دانشگاه حل مسئله بیش از پیش افزایش دهد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت ادامه داد: وجود ۱۲ مجله علمی و پژوهشی در کنار 6 شرکت دانش‌بنیان، پنج مرکز تحقیقات و بیش از ۱۵۰ کارگاه و آزمایشگاه تخصصی در این واحد دانشگاهی با مأموریت‌های متنوع مزیتی بزرگ محسوب شده که باید با تدوین راهبرد‌ها و راهکارهای مناسب حداکثر استفاده را از این مزیت‌های رقابتی برد و تحولی عمیق در مدل اقتصادی دانشگاه ایجاد کرد.


گرامی با تأکید بر ادامه مسیر رشد و پيشرفت در حوزه علمی و پژوهشی دانشگاه و حل مشکلات و چالش‌های پیش‌رو، از خدمات و تلاش‌های مسعود جباری معاون قبلی تجليل و محمدرضا مظفری را به‌عنوان سرپرست جدید اين حوزه معرفی کرد.


به گزارش آنا، محمدهادی محجوب، محمدصادق عرب‌زادگان، رضا طحان، محمد کسایی‌آزاد، کریم فتحی، روح‌الله سهرابی و مجتبی عرب‌تاش هم به ترتیب به‌عنوان مدیر دانشجویی، مدیر اداری، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی، مسئول دفتر ریاست، مدیر تربیت‌بدنی، مسئول کمیته جذب دانشجویی و مدیر امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری این دانشگاه معرفی شدند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته