دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1399 - 11:50
در نشستی تعاملی با اداره فنی و حرفه‌ای بررسی شد؛

ایجاد مراکز ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت

جلسه تعامل و همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان مرودشت به‌منظور ایجاد مراکز ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجویان(SCD)  در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 494655
۲۰۲۰۰۶۰۸_۱۰۵۵۴۹.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مرودشت در  جلسه تعاملی و همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان مرودشت به‌منظور ایجاد مراکز ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجویان(SCD)، دستورالعملی در اجرای طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال و با هدف رفع موانع اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی و رفع چالش‌های پیش‌روی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای با همکاری و مشارکت فعال‌تر و محوری دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تنظیم شد.


در این دستور‌العمل الگویی برای انتقال مهارت‌های مورد نیاز بازار کار به دانشجویان و در راستای ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای آنان با تکیه بر ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ارائه شد و درباره مباحث دیگر ازجمله جذب دانشجو مطالبی مطرح شد.


این جلسه با حضور جواد گرامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، معاونان و کارشناسان این دانشگاه و محمد آقایی رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان مرودشت به همراه معاون این اداره در  واحد مرودشت برگزار شد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته