دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حسن آذرنیا:

بدون گزارش ناظر داوری جلسه شبانه می‌گذارند/ ایجاد شائبه علیه ماشین‌سازی محکوم است

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی گفت: بدون آنکه گزارش ناظر داوری منتشر شود برای برخی تیم‌ها جلسه شبانه می‌گذارند.
کد خبر : 502440
حسن آذرنیا.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی، حسن آذرنیا در واکنش به اظهارنظرها و انتشار مطالب کذب در خصوص بازی مقابل ذوب‌آهن، اظهار کرد: علیه تمامی افراد و رسانه‌هایی که با اظهارنظرهای خلاف واقع و انتشار مطالب کذب، برد تیممان مقابل ذوب‌آهن را زیر سؤال برده‌اند، شکایت کرده و از حیثیتمان دفاع می‌کنیم.


مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی با اشاره به بازی دور رفت، خاطرنشان کرد: ما در نیم‌فصل اول نیز با نتیجه 2 بر یک ذوب‌آهن را در تبریز شکست داده بودیم و تکرار این نتیجه در بازی برگشت چندان خارج از قاعده نیست. علاوه بر این تیم ذوب‌آهن تا دو هفته پیش در جدول پایین‌تر از ما بود و ما همواره شرایط بهتری نسبت به آنان داشته‌ایم.


وی با بیان اینکه اساساً گل دومی که ذوب‌آهن مدعی به ثمر رساندن آن است، اشتباه داوری بود، یادآور شد: در آن صحنه که از روی ارسال از نقطه کرنر اتفاق افتاد، قبل از آن توپ به اوت رفته بود و اعلام کرنر برای ذوب‌آهن اشتباه بود. نمی‌دانم آقایان با چه استدلالی و بر پایه چه اصولی اظهارنظر می‌کنند. چرا وقتی اشتباهات داوری علیه ما است، در جواب اعتراضمان می‌گویند که این اشتباهات جزئی از فوتبال است ولی حالا برای برخی تیم‌ها بدون آنکه ناظر داوری یا نماینده فدراسیون گزارشی ارائه دهند، شبانه قرار جلسه می‌گذارند؟ مثلاً در همین بازی روز گذشته که گل تیم سپاهان به تراکتور آفساید بود، چرا جلسه نگذاشتند؟


آذرنیا با تأکید بر اینکه نباید زحمات بازیکنان و کادر فنی این تیم با اظهارنظرهای نسنجیده زیر سؤال برود، عنوان کرد: فوتبال تبریز بابت اشتباهات داوری، داغ زیادی دیده و ایجاد شائبه علیه ما محکوم به فناست.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته