دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1399 - 15:02
با حضور مسئولان؛

مدیر جدید ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد معرفی شد

مدیر جدید ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با حضور مسئولان این دانشگاه معرفی شد.
کد خبر : 501676
0u.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با حضور معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، حجت‌الاسلام عباس زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان و محمدرضا دهقانی اشکذری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار و  مجید دست‌افشان به‌عنوان مدیر جدید ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد معرفی و از تلاش‌های محمدکاظم وکیل زارچی قدردانی شد.


حجت‌الاسلام عباس زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در این مراسم فعالیت‌های انجام شده در ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد را مثال‌زدنی دانست.


بیشتر بخوانید:


ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی به حوزه پژوهش توجه بیشتری کنند


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد نیز هدف دانشگاه آزاد اسلامی را بررسی صفر تا صد مسائل مختلف درسی و مالی دانشجویان شاهد و ایثارگر برشمرد و گفت: در راستای یادگیری دانشجویان و فرزندان این قشر در بُعد فرهنگی فعالیت‌ها باید به‌صورت جهادی و قرارگاهی انجام شود.


معصومه طباطبایی اظهار کرد: دانشجویان خانواده شهید و ایثارگر جامعه صرفاً نباید حمایت مالی شده و هزینه تحصیلی آنان پرداخت شود؛ بلکه با توجه به تغییر رویکرد و نگرش دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در مباحث اشتغالزایی، مراکز رشد و مراکز تحقیقاتی باید به‌صورت جهادی به سمت سرمایه‌گذاری بروند تا فرزندان شاهد و ایثارگر در بازار کسب و کار فرصت‌های شغلی و فعالیت پژوهشی پیدا کنند.



وی ابراز امیدواری کرد که در سال تحصیلی جدید بتوان براساس برنامه‌ریزی جامع و کامل‌تر به اهداف لازم در زمینه‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی دست یافت.


شهید سلیمانی دغدغه دفاع از حریم و خاک مرزهای کشور را داشت


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز در این مراسم با تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی به‌خصوص شهید سردار سلیمانی بیان کرد: این شهید دغدغه دفاع از حریم و خاک مرزهای کشور را داشت و حتی فرصت‌هایی را برای رفع مشکلات خانواده‌ شهدا و ایثارگر اختصاص می‌داد و این منش باید سرلوحه زندگی ما قرار گیرد.


محمدرضا دهقانی اشکذری افزود: هرچقدر به دانشجویان شاهد و ایثارگر خدمت‌رسانی شود باز هم کم است و مسئولان دانشگاهی باید با جدیت و همت در این مسیر حرکت کنند.


مدیر جدید ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد نیز خدمت‌رسانی به فرزندان شاهد و ایثارگر را افتخاری بزرگ دانست و اظهار کرد: امیدواریم همچنان با همکاری مسئولان آموزشی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه بتوانیم در راستای موفقیت دانشجویان شاهد و ایثارگر تلاش کنیم.


 مجید دست‌افشان


دست‌افشان، تعداد دانشجویان ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد را بیش از 800 نفر برشمرد و افزود: از این میان تعداد 30 دانشجو در مقطع دکتری، 500 دانشجو در مقطع کارشناسی و 250 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته