دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انتصاب مدیران امور حقوقی و شاهد و ایثارگران واحد کرمان

مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و فعلی ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.
کد خبر : 115956

به گزارش خبرنگار آنا، طی حکمی از سوی مشاور ریاست و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، عنایت الله شیخ حسینی به عنوان مدیر امور شاهد و ایثارگران واحد کرمان منصوب شد.


در بخشی از این حکم آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس واحد کرمان و نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان منصوب می‌شوید. امید است با توکل بر خداوند متعال و با همکاری و مساعدت مسئولان آن واحد دانشگاهی در ارائه خدمات شایسته به جامعه دانشگاهی شاهد و ایثارگر موفق و موید باشید.


دکتر علی حمزه ای معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و فعلی ستاد شاهد و ایثارگر این دانشگاه، فعالیت‌های انجام شده در ستاد شاهد و ایثارگر این واحد را قابل توجه دانست و از زحمات همه مسئولان که در زمینه ارتقای جایگاه علمی و پزوهشی فرزندان شاهد و ایثارگر تلاش کرده‌اند، قدردانی کرد.


احمدعلی آزادوار معاون فرهنگی و پزوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان هم با تجلیل از مقام شامخ شهدا از زحمات ده ساله دکتر سیدمحمد موسوی دبیر سابق ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان قدردانی کرد.


وی گفت: «در زمینه فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر، هر اندازه خدمت رسانی انجام شود باز هم کم است و همه مسئولان باید با جدیت و همت در این مسیر حرکت کنند.»



سپس حجت الاسلام دکتر مجتبی عرب نژاد مدیرکل فرهنگی و اجتماعی واحد کرمان با تشریح فعالیت‌های انجام شده، گزارشی از روند جلسات برگزار شده با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان ارائه کرد.


در ادامه مسعود توکلی مسئول ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با تشکر از زحمات دکتر موسوی پیگیری بیشتر مسائل مربوط به دانشجویان این مجموعه را از دکتر شیخ حسینی خواستار شد.


توکلی خاطرنشان کرد: «از آقایان دکتر عرب نژاد و دکتر حمزه ای که با لطف و توجه به ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان همکاری مستمر داشتند، قدردانی می کنیم و امیدواریم در سال تحصیلی جدید بتوانیم براساس برنامه ریزی جامع و کامل تر به اهداف خود در زمینه های فرهنگی و پژوهشی دست یابیم.


وی تعداد دانشجویان ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان را بیش از 1700 نفر ذکر کرد و افزود: «از این میان تعداد 48 دانشجو در مقطع دکتری و 962 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.»


دکتر عنایت الله شیخ حسینی مدیر جدید ستاد شاهد ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی کرمان هم، خدمت رسانی به فرزندان شاهد و ایثارگر را افتخاری بزرگ دانست و اظهار کرد: «امیدواریم همچنان با همکاری بین مسئولان آموزشی و فرهنگی دانشگاه بتوانیم در جهت موفقیت دانشجویان شاهد و ایثارگر تلاش کنیم و خادم خوبی برای آنان باشیم.


در پایان این مراسم با اهدای لوح از زحمات دکتر سید محمد موسوی قدردانی شد.


مدیر امور حقوقی واحد کرمان منصوب شد



همچنین طی حکمی از سوی دکتر بابک آل طه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، هادی شهابی به عنوان مدیر امور حقوقی واحد کرمان منصوب شد.


به گزارش گروه واحدهای دانشگاه خبرگزاری آنا، در بخشی از این حکم آمده است: با تشکر و قدردانی از زحمات چندین ساله جنابعالی در دوران تصدی سمت مدیریت امور اداری دانشگاه با درخواست شما مبنی بر کناره گیری از پست مذکور موافقت کرده، لیکن با توجه به تجربیات و سوابق حضرتعالی، در امور حقوقی به موجب این ابلاغ به سمت مدیر امور حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان منصوب می‌شد.


امید دارد با بکار گیری توامان و همزمان تخصص و تعهد، در راستای اجرای مجموعه مقررات و ضوابط حقوقی مربوطه، در پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه آزاد اسلامی، همچون گذشته و بیش از پیش موفق و موید باشید.


شهابی قبل از این عهده دار مسئولیت مدیر امور اداری واحد کرمان بوده و از سوابق مدیریتی نامبرده می توان به کارشناس حقوقی واحد کرمان، دبیر شورای حقوقی استان کرمان، کارشناس حقوقی منطقه هفت دانشگاه، عضو کمیسیون معاملات استان کرمان و عضو کمیته انضباطی تجدیدنظر کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان اشاره کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته