دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1399 - 10:04
کنعانی‌مقدم در گفتگو با آنا:

استیضاح روحانی نباید در دستور کار مجلس یازدهم باشد

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه نحوه سؤال از رئیس جمهور نباید با توهین و بداخلاقی همراه باشد، گفت: البته طرح سؤال از رئیس جمهور یا احیاناً استیضاح او در این شرایط به صلاح کشور نیست.
کد خبر : 501558
635616723134371341.jpg

حسین کنعانی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم نقشه راهی برای آنها محسوب می‌شود، اظهار کرد: این دوره از مجلس باید هم در اجرای قانون و نحوه برخورد با مشکلات منطقی‌تر از مجالس گذشته عمل کند و تا آنجا که می‌توان باید درگیر هیجانات نشود.


وی درباره تصمیم‌گیری نمایندگان مجلس یازدهم برای سؤال از روحانی گفت: نحوه سؤال از رئیس جمهور نباید با توهین و بداخلاقی همراه باشد، البته طرح سؤال از رئیس جمهور یا احیاناً استیضاح او در این شرایط به صلاح کشور نیست؛ چون  آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد خلأ قدرت در کشورهای منطقه هستند تا از این طریق در کشورهای منطقه اعمال نفوذ داشته باشند؛ لذا استیضاح رئیس جمهور در این شرایط در راستای سیاست آمریکایی‌ها محسوب می‌شود.


فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه نباید اجازه داد ساختارهای حاکمیتی کشورمان تضعیف شوند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با اشراف به نقشه آمریکایی‌ها طرح سئوال از رئیس جمهور را به صلاح کشور نمی‌دانند؛ پس علاوه بر اینکه رئیس جمهور باید تا روز آخر بر سر کار باشد، مجلس یازدهم موظف است به دولت برای عبور از مشکلات موجود کمک کند.


کنعانی‌مقدم با بیان اینکه مجلس یازدهم باید از مشکلات کشور بکاهد نه بر آن بیفزاید، گفت: متأسفانه بعضی از نمایندگان رئیس جمهور را به بنی‌صدر تشبیه می‌کنند که این موضوع در شأن نمایندگان مجلس نیست.


وی با بیان این مطلب که مجلس یازدهم نباید برای نظام مشکل‌آفرینی کند، تأکید کرد: شعار این دوره از مجلس حل مشکلات کشور است و قطعاً‌ این مهم از طریق تعامل با سایر قوا تحقق خواهد یافت؛ بنابراین مجلس یازدهم نباید اجازه دهد فشارهای اقتصادی بر مردم افزایش یابد؛ یعنی باید فشارشکن انواع مشکلات باشد.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته