دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1399 - 12:04
فیروزی پوربادی در گفتگو با آنا:

سوال از رئیس جمهور حق نمایندگان است/دولت باید مجلس را در جریان چرایی نابسامانی‌ها قرار دهد

نماینده مردم نطنز در مجلس با بیان اینکه سوال از مقامات و مسئولان کشور به عنوان یکی از ابزارهای قانونی در اختیار نمایندگان برای انجام وظایف آن‌ها قرار گرفته است، گفت: تعداد امضاهای این طرح رو به افزایش بوده و نمایندگان ادله منطقی برای آن دارند.
کد خبر : 500198

رحمت‌الله فیروزی پوربادی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به جمع‌آوری امضا برای طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس گفت: تعداد امضاهای این طرح رو به افزایش بوده و نمایندگان ادله منطقی برای آن دارند.


وی با بیان اینکه سوال از مقامات و مسئولان کشور به عنوان یکی از ابزارهای قانونی در اختیار نمایندگان برای انجام وظایف آن‌ها قرار گرفته است، افزود: طرح سوال از رئیس جمهور با هدف بررسی مشکلات کشور در فضایی آرام مطرح خواهد شد.


نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در جلسه سوال از رئیس جمهور محدودیت‌ها، چالش‌ها و مسائلی از این دست بررسی خواهد شد، تصریح کرد: اهم سوالات نمایندگان از رئیس جمهور در حوزه مسائل اقتصادی بوده اما در سایر بخش‌ها نیز سوالاتی وجود دارد.


فیروزی‌پوربادی با بیان اینکه اکنون مردم با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، گفت: نوسانات ارزی، افزایش قیمت مرغ، رشد قیمت سکه و مواردی از این دست مطالبات مردم از نمایندگان بوده که موکلان ملت نیز چرایی این نابسامانی‌ها را از دولت سوال خواهد کرد.


وی ادامه داد: نمایندگان موکلان مردم بوده و باید مردم را در جریان چرایی این نابسامانی قرار بدهند از این رو استفاده از ابزار سوال از رئیس جمهور از سوی نمایندگان به این دلیل صورت گرفته است.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم، افزود: با طرح سوال از رئیس جمهور و تعامل بیشتر با دولت در پی اندیشیدن چاره‌ای برای برون‌رفت از مشکلات کشور هستیم.


انتهای پیام/4151/


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته