دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

روغن موتور در سامانه تجارت داخلی ثبت می‌شود/ تنظیم بازار روغن موتور دولتی شد

اطلاعات مربوط به تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان روغن‌موتور در سامانه تجارت داخلی ثبت می‌شود .
کد خبر : 501486
1.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از شاتا، اطلاعات مربوط به تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان روغن‌موتور در سامانه تجارت داخلی ثبت می‌شود .


بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در ستاد تنظیم بازار که به ریاست محمدرضا کلامی، دبیر ستاد تنظیم بازار تشکیل شد، تمامی تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان روغن‌موتور چه در داخل کشور و چه در مناطق آزاد مکلف شدند، اطلاعات مربوط به تولید، توزیع و قیمت فروش خود را در سامانه تجارت، طبق برنامه زمانی ابلاغی وزارت صمت ثبت نمایند.


به موجب تصمیمات اتخاذشده عدم ثبت اطلاعات پس از تاریخ مجاز ابلاغی، به معنی عرضه خارج از شبکه کالا بوده و اقدامات قانونی در این خصوص برای متخلفان در دستور کار قرار خواهد گرفت.


تمامی تولیدکنندگان روغن‌موتور و تولیدکنندگان فعال در مناطق آزاد مکلف به عرضه روغن‌موتور تولیدی خود بر اساس قیمت‌های مصوب تعیین شده توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است.


هرگونه افزایش قیمت روغن‌موتور ممنوع است


بر اساس این گزارش هرگونه افزایش قیمت روغن‌موتور ممنوع است و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان‌های صمت استان‌ها مکلف هستند، ضمن بازرسی از انبارها، مراکز نگهداری و سطح عرضه در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی لازم را معمول نمایند.


انتهای پیام/4129/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: محمدرضا کلامی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته