دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سهمیه بنزین وانت‌بارها اصلاح شد

سخنگوی ستاد تنظیم بازار با اعلام افزایش ۱۰۰ لیتری سهمیه بنزین وانت‌بارها گفت: این سهمیه امروز به کارت سوخت دارندگان این خودرو‌ها واریز خواهد شد.
کد خبر : 448254

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از صداوسیما، محمدرضا کلامی سخنگوی ستاد تنظیم بازار با اعلام افزایش ۱۰۰ لیتری سهمیه بنزین وانت‌بارها گفت: این سهمیه امروز به کارت سوخت دارندگان این خودرو‌ها واریز خواهد شد.


کلامی در این باره در گفت‌وگو با شبکه خبر سیما گفت: با توجه به اینکه مصوبات کارگروه تنظیم بازار بر اصلاح سهمیه سوخت خودرو‌هایی که افزایش قیمت بنزین بر خدمت‌رسانی آن‌ها تأثیر می‌گذاشت، اختصاص یافته بود؛ به کمیته سه نفره (متشکل از وزارتخانه‌های کشور، نفت و سازمان برنامه‌وبودجه) ابلاغ شد نسبت به اصلاح سهمیه این خودرو‌ها اقدام کنند.


وی افزود: در جلسه دیروز ستاد تنظیم بازار نیز مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی اعلام کرد سهمیه خودرو‌های وانت پرمصرف از ۳۰۰ به ۴۰۰ لیتر و کم‌مصرف‌ترها از ۲۰۰ به ۳۰۰ لیتر افزایش یافته که امروز اجرا می‌شود.


کلامی متذکر شد: در صورتی که امروز کار واریز سهمیه کلیه وانت‌بارها به اتمام برسد، اطلاع‌رسانی عمومی در این باره خواهد شد.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته