دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1399 - 13:59
با حکم غلامی؛

مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده منصوب شد

منصور غلامی در حکمی، فائزه رحمانی را به عنوان «مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده» منصوب کرد.
کد خبر : 501419
636968958801501467_md.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی، فائزه رحمانی را به عنوان «مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده» منصوب کرد.


در این حکم انتصاب خطاب به رحمانی آمده است:


با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب سرکار‌عالی به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور زنان و خانواده» منصوب می‌شوید.


امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از دیدگاه‌ها و راه‌کارهای مفید در تقویت توانمندی‌های زنان و حضور مؤثر آنان در مراکز تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، همچنین تحکیم بنیان خانواده، به مثابه هسته اساسی جامعه، موفق باشید.


رحمانی، متولد ۱۳۵۹ در شهر تهران و دانشیار پایه ۶ گروه فیزیک هسته‌ای دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی است.


وی راهنمایی و مشاوره بیش از ۴۶ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری را برعهده داشته و بیش از ۴۵ مقاله علمی در مجلات معتبر بین‌المللی و علمی پژوهشی داخلی و نیز بیش از ۶۵ مقاله در کنفرانس‌های داخلی و خارجی ارائه کرده است.


رحمانی علاوه بر فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، سردبیر مجله Radiation physics and Engineering، عضو هیئت علمی مدیره انجمن هسته‌ای ایران، مدیر گروه فیزیک هسته‌ای دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و مشاور رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در امور زنان بوده‌اند.


غلامی همچنین در نامه جداگانه‌ای ضمن قبول استعفای زهرا کیاسالاری‌رینه، مشاور سابق وزیر علوم در امور زنان و خانواده، از خدمات وی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته