دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1399 - 09:48

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران با کشور موریتانی

دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران با کشور موریتانی همکاری خواهد داشت.
کد خبر : 501333
da9699c6-148c-4c19-ba5c-dde35bab4b8c.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه پایش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در مراسم بازدید سفیر کشور موریتانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران در خصوص حوزه‌های متفاوت نظیر صنعت و تجارت و مهارت‌آموزی بحث و گفتگو شد.


عبدالله قاسمی پیربلوطی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران در این نشست با توجه به تغییر اکوسیستم دانشگاه از آموزش و پژوهش به سمت کارآفرینی، مهارت‌محوری و کسب و کار دانش‌بنیان و همچنین وجود ۷۰۰ شرکت صنعتی در غرب استان تهران، موضوعات همکاری و تعامل فی مابین جمهوری اسلامی موریتانی و دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران را مطرح کرد.


وی با توجه به وجود زیر ساخت‌های موجود در این خصوص نظیر مدرسه اشتغال و واحد پیشرو صنعت و تجارت با برنامه علمی صنعت و تجارت به عنوان پیشگام صنعت و تجارت گفت: همکاری و انتقال تجربیات و مشارکت در انتقال دانش صنعت و تجارت از جمله زمینه‌های همکاری می‌تواند باشد.


پس از بازدید سفیر کشور موریتانی بر تهیه یک طرح جامع مشترک در حوزه‌های متفاوت از جمله صنعت و تجارت و اشتغال و مهارت‌آموزی تأکید شد و مقرر شد پس از تعیین روابط و فعالیت‌ها به صورت عملیاتی بین دانشگاه شهرقدس و دانشگاه دولتی نواکشت اجرا شود.


مجری برنامه علمی صنعت و تجارت این واحد دانشگاهی وحید سادات پور به همراه حوزه‌های دانشی در حال به‌روز رسانی نظام موضوعات و زمینه‌های پژوهشی ذیل نظرات شورای راهبردی برنامه‌های علمی استان است. 


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته