دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خستگی مسی و احتمال مصدومیت فوق ستاره بارسلونا

لیونل مسی در خطر مصدومیت قرار دارد چراکه فوق ستاره بارسلونا با فشار زیاد تمرینات و مسابقات و خستگی ناشی از این موارد مواجه است.
کد خبر : 501268
1279x761.jpeg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لیونل مسی شب گذشته در دیدار بارسلونا با وایادولید تأثیر مستقیمی در تنها گل مسابقه داشت و با پاس گلی که به آرتورو ویدال داد زمینه‌ساز پیروزی تیمش شد.


رسانه‌های اسپانیایی در گزارش های متنوعی به نقش مسی در موفقیت‌های بارسلونا اشاره کردند و به این موضوع پرداختند که او به جمع بازیکنانی اضافه شد که در یک فصل بیش از 20 پاس گل داده است. پیش از این کوین دی‌بروینه (ولفسبورگ)، تیری هانری (آرسنال)، ژاوی هرناندز (بارسلونا) و توماس مولر (بایرن مونیخ) موفق به ثبت این رکورد شده بودند. 


این رسانه‌ها به این موضوع هم اشاره کردند که فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در تمامی بازی‌ها 90 دقیقه برای تیمش بازی می‌کند و این موضوع باعث می‌شود تا او خسته شود و در خطر آسیب دیدگی قرار بگیرد. آن‌ها خواهان استراحت مسی هستند و از کیکه ستین سرمربی بارسلونا خواسته‌اند تا به مهاجم تیمش استراحت دهد که این خواسته با موافقت ستین روبه‌رو شده است. 


بارسلونا شانس چندانی برای قهرمانی در این فصل از لالیگا ندارد و کورسوی امیدی به توقف رئال مادرید در سه بازی باقیمانده‌اش تا پایان فصل دارد. کاتالان‌ها این فرصت را دارند تا در لیگ قهرمانان اروپا فاتح مسابقات شوند و لیونل مسی می‌تواند نقش پررنگی در موفقیت‌های تیمش به شرط مصدوم نبودن ایفا کند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته