دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سلب انگیزه مسی با اشتباهات سرمربی بارسلونا

اشتباهات کیکه ستین باعث شده تا لیونل مسی انگیزه لازم را برای درخشش در بارسلونا نداشته باشد.
کد خبر : 498860
لیونل مسی کیکه ستین 1.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لیونل مسی مهم‌ترین عامل موفقیت بارسلونا در سال‌های اخیر بوده است اما در دو هفته اخیر نتوانسته بازی‌های بسیار خوبی برای بارسلونا برگزار کند که این موضوع منجر به از دست دادن چهار امتیاز برای آبی‌اناری‌ها شده است.


برخی رسانه‌های اسپانیایی که به باشگاه بارسلونا نزدیک هستند در خصوص افت کیفی لیونل مسی نوشتند فوق ستاره آرژانتینی در دیدارهای اخیر برابر سویا و سلتاویگو تلاش‌های لازم برای موفق کردن تیم بارسلونا را از خود بروز داده اما چون کیکه ستین سرمربی تیم بارسلونا نتوانسته به خوبی از مسی بازی بگیرد، این بازیکن دچار افت شده و موفقیت همیشگی را نداشته است.


به نظر می‌رسد مسی انگیزه کافی برای خدمت کردن و بازیکن مؤثر بودن تیم را از دست داده است. در واقع سرمربی تیم نتوانسته از این فوق ستاره به درستی بازی بگیرد و دلیل آن قرار دادن او در نقطه‌ای از زمین است که رقبا به درستی مانع عملکرد مثبت مسی می‌شوند. اگرچه این بازیکن در همین بازی‌ها نیز با تلاشی که انجام داده موفق به دادن پاس گل شده ولی در گلزنی موفق نبوده است. بدون تردید کیکه ستین در قامت سرمربی بارسلونا باید به نحوی عمل کند که تیمش بهترین نتیجه را بگیرد. او باید بازی‌خوانی مناسبی داشته باشد و حتی اگر پس از شروع مسابقه و در پایان نیمه اول به این نتیجه رسید که حریف به خوبی حرکت مسی را کُند کرده، می‌تواند با تغییر موقعیت او در داخل زمین کاری کند تا این بازیکن بتواند بهترین خدمت را همانند گذشته به تیم داشته باشد.


اگر سرمربی تیم بارسلونا نتواند در بازی‌های آینده کاری کند که مسی با آزادی عمل بیشتر به تیم کمک کند، این تیم امتیازات گران‌بهایی را از دست خواهد داد. ستین در بازی بامداد فردا مقابل اتلتیکو مادرید باید برنامه مشخصی برای استفاده از مسی داشته باشد تا تیمش برابر یکی از مهم‌ترین حریفان این فصل خود امتیاز از دست ندهد و با کسب پیروزی بار دیگر به رقابت با رئال مادرید برای قهرمانی بازگردد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته