دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1399 - 15:51
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز عنوان کرد؛

البرز رکورددار پرداخت تسهیلات رونق تولید با پرداخت بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت:‌ استان البرز با پرداخت 20 میلیارد و 249 میلیون ریال همچنان رکورددار پرداخت تسهیلات رونق تولید است.
کد خبر : 501239
ContentImages_53243.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری البرز، جهانگیر شاهمرادی در حاشیه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز اظهار کرد: از مرداد 98 تا تیر جاری 237 فقره با اعتبار 20 میلیارد و 249 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان واحدهای تولیدی پرداخت شده و در حوزه تسهیلات نوسازی و بازسازی هم با پرداخت یک میلیارد و 516 میلیون ریال در قالب 60 فقره، استان البرز رتبه دوم کشوری را دارد.


وی با اشاره به اینکه در تسهیلات تبصره 18 نیز 53 فقره تسهیلات به میزان 4 میلیارد و هشت میلیون ریال پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: در این حوزه نیز استان البرز رتبه سوم کشوری را دارد که امیدواریم با همکاری بانک‌ها بتوانیم یاریگر صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی استان در امر تولید باشیم.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با مثبت ارزیابی کردن جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که به‌صورت مرتب و هفتگی برگزار می‌شود، گفت: در سالی که مزین به سال جهش تولید است، بسته اقتصادی استان با هدف حمایت از تولیدکنندگان تهیه و تدوین شده که می‌تواند راهگشای تولیدکنندگان باشد.


در این جلسه هشت پرونده متقاضیان واحدهای تولیدی و صنعتی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تدابیر لازم برای رفع موانع تسهیلاتی آنان اتخاذ شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: جهش تولید
ارسال نظر
قالیشویی ادیب