دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1394 - 17:13

روایت رئیس واحد نجف‌آباد از راهکار پیشنهادی رهبر انقلاب برای تجاری‌سازی ایده دانشجویان

رئیس واحد نجف‌آباد در نشست هم‌اندیشی تجاری‌سازی دستاوردهای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی به روایت راهکار پیشنهادی رهبر انقلاب برای تجاری‌سازی ایده دانشجویان در دیدار اخیر با دانشگاهیان پرداخت.
کد خبر : 50122

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نخستین نشست هم‌اندیشی تجاری‌سازی دستاوردهای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با قرائت پیام دکتر میرزاده و با حضور رئیس باشگاه، رئیس واحد نجف‌آباد و روسای واحدهای دیگر استان‌ها برگزار شد.


رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان با خیر مقدم به حاضران و بیان برنامه‌های باشگاه برای آینده اعلام کرد: واحد نجف آباد بدون شک یکی از بزرگترین واحدهای دانشگاهی کشور است که از نظر تجهیزات،امکانات و فضاهای آموزشی در زمره کم‌نظیرترین واحدهای دانشگاهی کشور قرار دارد.


دکتر کریم زارع با تشکر از دکتر امیری رئیس واحد نجف آباد به خاطر اهتمام جدی به برنامه های باشگاه گفت: واحد نجف آباد پتانسیل بسیار بالایی برای اجرای برنامه های حمایتی از باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دارند و انتظار ما این است که واحد نجف آباد همچون گذشته در این زمینه پرقدرت و فعال به برنامه های حمایتی خود از دانشجویان نخبه ادامه دهند چرا که انتظار ما از واحد نجف آباد بسیار بیشتر از جاهای دیگر است.


در ادامه نشست رئیس واحد نجف آباد با ارائه گزارشی از روند شکل گیری و گسترش باشگاه واحد نجف آباد، به اهمیت توجه به تجاری سازی ایده‌های دانشجویان و نخبگان تاکید کرد.


دکتر سیدمحمد امیری با یادآوری نکته ای از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اخیر دانشگاهیان با ایشان بیان کرد: یکی از راه‌های موثر تجاری سازی ایده‌های دانشجویان و تبدیل نتایج تحقیقات دانشجویان به کالا و خدمات قابل عرضه برای جامعه پیگیری اجرای این سخن رهبر معظم انقلاب است که سفارش کردند در جلسات دفاع پایان نامه های دکتری از صاحبان کسب و کار و صنعتگران و فن سالاران دعوت به عمل آید تا آنان با حضور در این‌گونه جلسات دفاع اگر ایده‌های تحقیق شده از سوی دانشجویان را قابل تجاری سازی یافتند در همان دانشگاه مقدمات ارتباط بین صنعتگران و دانشگاهیان فراهم شود.


در ادامه این نشست باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد نجف آباد به عنوان باشگاه برتر کشور انتخاب و با اهدائ لوح سپاس مورد قدردانی قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته