دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1399 - 15:20
با صدور حکمی صورت گرفت؛

عضویت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در هیئت امنای موزه دفاع مقدس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با حکم رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌عنوان عضو هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان منصوب شد.
کد خبر : 501197
IMG_7153.JPG

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سمنان، سردار سرتیپ بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور حکمی عبدالله خالصی‌دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان را به سمت عضو هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان تعیین و منصوب کرد.


خالصی‌دوست در متن این حکم با تأکید بر سوابق تعهد و تجارب ارزشمند و شایستگی‌های علمی و تخصصی و با عنایت به اساسنامه بنیاد به این سمت گمارده شده است.


در این حکم آمده است: همکاری در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و روحیه سلحشوری و ثبت حماسه دلاورمردان ایران اسلامی افتخار و توفیق بزرگی است که نصیب شما گردید. بی‌شک حفظ ارزش‌ها و حماسه سازی‌های فرزندان برومند و شجاع این مرزوبوم در گرو اهتمام تمام علاقه‌مندان این عرصه است.


در ادامه این حکم ذکر شده است: ان‌شاالله با توکل و استمداد از خداوند تبارک‌وتعالی و پیروی از صراط نورانی حضرت امام خمینی(رحمه‌الله علیه) و شهیدان والامقام و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام‌ خامنه‌ای و بهره‌گیری از قابلیت‌های خود و توانمندی‌های استان و همکاران محترم در انجام مأموریت‌های محوله در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس موفق و مؤید باشید.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته