دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1399 - 09:17
علی‌آبادی در گفتگو با آنا:

دغدغه‌های فرهنگی اولویت‌ اصلی فراکسیون روحانیت مجلس است

دبیر فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی اولویت اصلی فراکسیون روحانیت مجلس را رسیدگی به دغدغه‌های فرهنگی دانست.
کد خبر : 500838
11798074_293.jpg

حسن شجاعی‌علی‌آبادی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به تشکیل فراکسیون روحانیت در مجلس یازدهم، اظهار کرد: اولویت‌های این فراکسیون همسو با رسالت نمایندگان حوزوی است.


نماینده مردم ابهر در مجلس با بیان اینکه نخستین جلسه فراکسیون روحانیت مجلس برگزار و اعضای هیئت رئیسه آن انتخاب شدند، افزود: اولویت‌های این فراکسیون دغدغه‌های فرهنگی و توجه به رسالت نمایندگان حوزوی است.


وی با تأکید بر اینکه همچنان در حال شناسایی سایر اولویت‌های فراکسیون روحانیت هستیم، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این فراکسیون ارتباط با مراجع و حوزه‌های علمیه، ارتباط با مراکز  فرهنگی و همچنین رفع دغدغه‌های در خصوص خود مجلس برای جهت‌‌گیری‌های شرعی و دینی موثر است. 


شجاعی ادامه داد: موضع‌گیری در خصوص حوادث یا وقایعی که در کشور یا جهان رخ می‌دهد و همچنین صدور بیانیه در خصوص آن نیز از دیگر اقداماتی است که فراکسیون روحانیت انجام خواهد داد.


عضو هیئت رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس یازدهم در پاسخ به این سوال که آیا افراد غیر روحانی نیز به عضویت کمیسیون درآمده‌اند یا خیر، گفت: صحبت شد کسانی که سابقه حوزوی دارند، اما ملبس به لباس روحانیت نیستند هم عضو فراکسیون باشند که مورد پذیرش اعضا قرار نگرفت.


انتهای پیام/4151/


انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس یازدهم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته