دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1394 - 12:50

برنامه‌های کمیته بانوان حزب اراده ملت اعلام شد

رئیس کمیته بانوان حزب اراده ملت ایران از برگزاری کارگاه توانمندسازی حمایت‌گری با همکاری شورای همگرایی زنان احزاب اصلاح‌طلب و حضور بانوان احزاب خبر داد.
کد خبر : 50018

مرجان کاووسی، عضو شورای سیاست‌گذاری و رئیس کمیته بانوان حزب اراده ملت ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، توضیحاتی را درباره برنامه‌های این کمیته ارائه داد.


کاووسی با اشاره به تقسیم برنامه‌های کمیته بانوان در دو بخش عمده تشکیلاتی و انتخاباتی گفت: ما اکنون به دلیل قرار گرفتن حزب در آستانه انتخابات و شکل‌گیری ستاد انتخاباتی فعالیت‌های کمیته را غالباً متمرکز بر انتخابات کرده‌ایم و در زمینه توانمندسازی در دو سطح نامزدها و حمایتگران فعالیت می‌کنیم.


وی ادامه داد:‌ در این حال پیگیر افزایش حضور زنان در فهرست‌های انتخاباتی هستیم و سعی می‌کنیم با حفظ وحدت در جریان اصلاحات از نامزدهای حزبی خود حمایت کنیم. اولویت ما حمایت از نامزدهای حزبی اراده ملت ایران و در درجه بعد نامزدهای مورد اجماع اصلاح‌طلبان خواهد بود.


رئیس کمیته بانوان حزب اراده ملت افزود: در بخش تشکیلاتی هم، همان‌گونه که فعالیت حزب در این سال‌ها متمرکز روی تربیت کادر بوده است در جذب، آموزش و کادر‌سازی فعال هستیم و سعی می‌کنیم در روند انتخاباتی حزب از این مأموریت کمیته غافل نباشیم.


کاووسی در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی کمیته چیست؟ توضیح داد: در این مقطع در حال آماده‌سازی فهرست نهایی نامزدهای زن حزب هستیم که تا حدود زیادی مشخص‌ شده است. همچنین برگزاری کارگاه توانمندسازی حمایت‌گری در روز پنجشنبه 28 آبان در دستور کار این کمیته است که البته این کارگاه را با همکاری شورای همگرایی زنان احزاب اصلاح‌طلب و حضور بانوان احزاب دیگر برگزار خواهیم کرد.


وی ادامه داد: همچنین با همکاری کمیته آموزش در حال برنامه‌ریزی برای نشست‌های مشترک در حوزه مسائل سیاسی زنان هستیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته