دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1399 - 11:50
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی کشور در گفتگو با آنا:

پرداخت تسهیلات کرونایی به دفاتر مسافرتی، آنان را مقروض می‌کند/ با پرداخت وام مخالف هستم

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی کشور در خصوص پرداخت تسهیلات کرونایی به این دفاتر گفت: از همان ابتدا مخالفت خود را با اعطای این نوع تسهیلات اعلام کرده بودم زیرا این نوع وام برای دفاتر ما گرفتاری ایجاد می‌کند.
کد خبر : 500163
Foreign-Flights-Cancellation-coronavirus2.jpg

حرمت الله رفیعی در گفتگو با خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در خصوص پرداخت تسهیلات کرونایی به دفاتر خدمات مسافرتی، گفت: من از همان ابتدا مخالفت خود را با اعطای این نوع تسهیلات اعلام کرده بودم زیرا این نوع وام برای دفاتر ما گرفتاری ایجاد می‌کند.


وی افزود: مبلغی که می‌خواهند به‌عنوان وام به ازای هر کارمند بدهند فقط حقوق سه ماه یک کارمند را تأمین می‌کند و دفاتر باید سود این تسهیلات را هم پرداخت کنند و این دفاتر را بیشتر مقروض می‌کند تا اینکه بتواند کمکی به آن‌ها کند.


رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی کشور تصریح کرد: آینده خوبی برای دفاتر خدمات مسافرتی پیش‌بینی نمی‌کنم زیرا در حال حاضر تعداد دفاتری که خدمات خود را تعطیل و ترک جا کرده‌اند کم نیستند.


رفیعی ادامه داد: البته تعداد مجوزهای صادره که فعالیت می‌کنند تغییر زیادی نکرده است و این می‌تواند به معنای این باشد که مالک مجوز دفتر توان فعالیت رسمی و ادامه حیات شغل را نداشته و فعالیت رسمی را تعطیل کرده است.


وی افزود: در حال حاضر یا خود این افراد یا اشخاص دیگری در حال فعالیت به‌صورت زیرزمینی هستند که این موضوع تبعات وحشتناکی ایجاد خواهد کرد.


انتهای پیام/4145


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته