دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1399 - 12:19
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی کشور:

ایرلاین‌ها با پول مردم کاسبی می‌کنند/ 400 میلیارد تومان پول مردم در دست ایرلاین‌هاست

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی کشور گفت: مدت 4 ماه است 400 میلیارد تومان از پول مردم در اختیار ایرلاین‌ها است و بخشنامه‌های صادرشده برای استرداد این وجوه به مردم بلااثر بوده است.
کد خبر : 486214
unnamed (1).jpg

به گزارش خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حرمت‌الله رفیعی در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: بر اساس مطالعات میدانی ما بالغ‌ بر 400 میلیارد تومان از پول مردم در اختیار ایرلاین‌ها است و مقداری بیشتر از این مبلغ هم در اختیار هتل‌ها و مراکز اقامتی خارجی و داخلی قرار دارد و مردم هم نمی‌توانند پولشان را مسترد نمایند.


وی افزود: دفاتر ما هم این‌قدر توان مالی ندارند که پول مردم را برگردانند و من به‌کرات از مسئولان به‌خصوص مسئولان محترم نظارتی درخواست کرده‌ام و با وزرای مربوطه و مدیران دستگاه قضا مکاتبه نموده و خواسته‌ام تا وارد عمل بشوند چراکه پیگیری بیشتر این موضوع از عهده سازمان‌های ما خارج است.


رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی کشور گفت: مدت 4 ماه است پول مردم در اختیار این ایرلاین‌ها است و بخشنامه‌های صادرشده برای استرداد این وجوه به مردم بلااثر بوده است.


وی افزود: در حال حاضر سؤال اینجاست که چه کسی باید این پیگیری را انجام بدهد چراکه ایرلاین‌ها در حال کاسبی با پول مردم هستند و مردم هم که به امید مسافرت در دفاتر ما ثبت‌نام کرده بودند به دلیل جبر واردشده به دلیل کرونا از سفر بازمانده‌اند و پولشان هم تاکنون به آن‌ها بازگردانده نشده است.


انتهای پیام/4145/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته