دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1399 - 11:22

بیانیه ضد سعودی علمای بحرین در حمایت از آیت‌الله سیستانی

علمای بحرین در بیانیه‌ای اقدام روزنامه سعودی را در اهانت به مرجع عالی‌قدر شیعیان عراق محکوم کردند.
کد خبر : 499945

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از العالم، علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای اهانت روزنامه سعودی الشرق‌الاوسط را به آیت‌الله سیدعلی سیستانی به‌شدت محکوم کردند.


در این بیانیه آمده است: حضرت آیت‌الله سیستانی فخر حاکمیت و استقلال عراق، از رهبران مرجعیت تشیع، قله شامخ علم، فضیلت، پاکی، تقوا، مشتاق به حفظ وحدت و منافع امت اسلامی و حفظ کرامت و حقوق و آزادی‌های همگان است.


علمای بحرین تأکید کردند: فتوای جهاد علیه غده شرارتی به نام داعش که پیکره بشریت را تهدید می‌کرد، دلیلی کافی برای تبعیت نکردن از نقشه‌های خارجی و شیطانی است. این فتوا عراق را در مقابل پروژه آمریکایی-صهیونیستی در خاورمیانه مبنی بر تجزیه عراق، مصون و کرامت مردم عراق، شیعه و سنی، عرب و عجم و کُرد و ایزدی را حفظ کرد.


در ادامه بیانیه آمده است: ما به‌شدت و قاطعانه اقدام روزنامه الشرق‌الاوسط را محکوم می‌کنیم، تجاوزی گناه‌آلود و از سر فتنه‌انگیزی درقبال یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های عراق و امت اسلامی و ضمانت امنیت و فخر حاکمیت و استقلال عراق یعنی مرجع عالی‌قدر آیت‌الله سیستانی.
علمای بحرین در پایان تأکید کردند: شکر خدا تاکنون تمامی تلاش‌های دشمنان امت و دنباله‌های آن‌ها به شکست انجامیده است و خواهد انجامید. این عراق عزیز و آزادگان جهان‌اند که بیش از پیش متحد شده‌اند. این جسارت حقیرانه، از رذالت اقدام‌کنندگان به آن پرده برداشت و جز افزایش وحدت صفوف امت و عراقی‌ها پشت سر مرجعیت عظمی و برای حفظ حاکمیت و استقلال و وحدت عراق اثری نداشته است.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته