دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1399 - 08:15
موسوی لارگانی در گفتگو با آنا:

مجلس باید برای حل مشکلات مردم طرح جامع اقتصادی و معیشتی ارائه دهد

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه مجلس باید برای بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد مردم یک یا دو طرح جامع ارائه دهد، گفت: بسیاری از مردم با مشکلات عدیده معیشتی روبرو هستند که باید برای حل آن‌ها در بهارستان طرحی جامع ارائه شود.
کد خبر : 499590
1541020.jpg

سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با تأکید بر اینکه مجلس باید برای بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد مردم طرح جامعی ارائه دهد، اظهار کرد: مطرح کردن طرح‌های مختلف وقت مجلس را گرفته است.


نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی طرح‌های موازی در مجلس زیاد شود، قطعاً نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد، افزود: مطرح کردن طرح‌های مختلف و عدیده در یک موضوع خاص سبب می‌شود که کار مجلس به روزمرگی سابق تبدیل شده و نتیجه مطلوبی که مورد انتظار مردم است، حاصل نشود.


وی با تأکید بر اینکه مردم به این مجلس دل بسته و امیدوار به آن هستند، تصریح کرد: هیئت رئیسه و رئیس مجلس باید جلوی زیاده‌گویی و ارائه طرح‌های متعدد در مجلس را بگیرند.


موسوی لارگانی با بیان اینکه باید طرح‌هایی در مجلس مطرح شود که توان حل مشکلات مردم را داشته باشد، گفت: مردم اکنون در بحث مسکن، معیشت، ازدواج و مسائلی از این دست با مشکلات جدی روبرو هستند، از این رو نمایندگان باید در این حوزه‌ها جدی‌تر ورود کنند.


وی با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج در کشور و تبعات آن، افزود: میانگین سن ازدواج در کشور افزایش چشمگیری داشته است که مهم‌ترین موارد این موضوع نامناسب بودن شرایط اقتصادی و ناتوانی زوجین در خرید یا اجاره مسکن است.


این عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم ادامه داد: مجلس باید برای مشکلات مردم فکری بکند، در غیر این صورت پیامدهای این نوع مشکلات به همه بخش‌ها تسری پیدا خواهد کرد.


مشکلات اقتصادی مردم هر روز بیشتر می‌شود


وی همچنین با اشاره به سخت شدن شرایط  زندگی اقشار متوسط و ضعیف جامعه، عنوان کرد: متاسفانه شاهد هستیم که مایحتاج ضروری مردم از جمله لبنیات هر روز با افزایش قیمت روبرو می‌شود، از این رو لازم است برای جلوگیری از تبعات این گرانی‌ها مجلس ورود جدی‌تری داشته باشد.


موسوی‌لارگانی با بیان اینکه مجلس باید برای حل مشکلات مردم برنامه‌ریزی کند و طرح‌های جامعی بدهد، خاطرنشان کرد: در این حوزه فقط وضع قوانین کفایت نمی‌کند، از این رو باید قانونی مصوب شود که دولت را ملزم به اجرا کند.


انتهای پیام/4151/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته