دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1399 - 12:33

وضعیت وخیم ملی‌پوش کشتی مبتلا به کرونا

قهرمان فرنگی کشورمان مبتلا به ویروس کرونا شده است و شرایط جسمانی خوبی ندارد.
کد خبر : 499511
2652342_971.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حسین نوری، قهرمان فرنگی‌کار کشورمان و  دارنده مدال برنز مسابقات جهانی 2017 مبتلا به ویروس کرونا شده است و هم‌اکنون در وضعیت جسمانی خوبی به سر نمی‌برد. 


حسین یاری، رئیس هیئت کشتی البرز در گفتگو با خبرنگار آنا، درباره آخرین وضعیت جسمانی نوری گفت: نوری یکی از قهرمانان خوب کشتی فرنگی است که متأسفانه به این ویروس مبتلا شده است. او با توجه به علائمی که داشت، شب گذشته در یکی از بیمارستان‌ها بستری شد؛  اما شدت درگیری ریه‌اش با ویروس خیلی زیاد است و به همین خاطر  هم‌اکنون در ICU به سر می‌برد و با رایزنی که فدراسیون کشتی و فدراسیون پزشکی ورزشی داشتند قرار است تا ظهر امروز (شنبه) به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شود. 


وی گفت: امیدوارم شرایط جسمانی نوری هر چه زودتر بهبود پیدا کند. همانطور که گفتم با توجه به اینکه مشکلات تنفسی دارد و ریه‌اش درگیر شده است، باید یک آمپول گران‌قیمت تزریق کند که البته کمیاب هم هست. به هر حال همه ما در تلاش هستیم تا هر چه زودتر شرایط برای او مهیا شود و بتواند برابر این بیماری مقابله کند. 


رئیس هیئت کشتی استان البرز عنوان کرد: این ویروس ناشناخته و جدید است. ما هم هر کمکی که از دستمان بربیاید برای سلامتی او انجام می‌دهیم. امیدوارم این ویروس منحوس ریشه‌کن شود و همه در سلامت باشند. 


یاری در مورد تمرینات نوری عنوان کرد: به طور پیوسته تمرین ورزشکاران را زیر نظر داشتیم. در حال حاضر با توجه به بسته بودن باشگاه‌ها و نداشتن شرایط تمرینی ورزشکاران تمرینات هوازی و میدانی را انجام می‌دادند، نوری هم همین شرایط را داشت اما نمی‌دانیم چطور به این ویروس مبتلا شد. 


انتهای پیام/4057/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته