دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس در اندیشه شکار شاهین/ تراکتور آماده سواری گرفتن از پیکان

پرسپولیس در روز نخست هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال به دنبال شکست دادن شاهین بوشهر است تا جایگاهش در صدر جدول تثبیت شود.
کد خبر : 499406
__.1.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر امروز با برگزاری سه دیدار آغاز می‌شود. این بازی‌ها در سرنوشت لیگ اهمیت زیادی دارد و همانند هفته گذشته بدون حضور تماشاگران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.


در اولین دیدار تراکتور میزبان صنعت نفت آبادان است. هفته قبل تراکتور در خانه مغلوب نساجی مازندران شد و صنعت نفت برابر پارس جنوبی جم 2 بر صفر برنده شد. با نتایج به دست آمده تا اینجا سرخ‌پوشان تبریز با 37 امتیاز ششم هستند و زردپوشان آبادان با 36 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارند. دو تیم نیاز مبرمی به پیروزی دارند تا از کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا جا نمانند. بازی رفت با برتری 2 بر صنعت نفت به پایان رسید و از آن مسابقه بود که تراکتور دیگر فرصت بازگشت به صدر جدول را پیدا نکرد. غیبت مسعود شجاعی و اشکان دژآگه مشکلات ساکت الهامی را برای چیدن ترکیب موردنظرش سخت می‌کند و او باید جانشین‌های مناسبی برای این دو ملی‌پوش داشته باشد تا تراکتور این بار پیروز شود.


ذوب‌آهن در شرایطی میزبان پیکان خواهد بود که هر دو تیم هفته پیش مغلوب شهر خودرو و پرسپولیس شدند و نمی‌خواهند باخت دیگری را تجربه کنند. سبزپوشان اصفهان با 22 امتیاز در رتبه پانزدهم هستند و خودروسازان با 15 امتیاز در قعر جدول هستند. هر دو تیم مخصوصاً پیکان احتیاج به کسب پیروزی در این مسابقه دارند. باید دید مصاف لوکا بوناچیچ که به تازگی سرمربی ذوب‌آهن شده با عبدالله ویسی چه خواهد شد. بازی رفت را پیکان 2 بر یک برده است.


پرسپولیس که با شکست پیکان 50 امتیازی شده در حالی با شاهین بوشهر دیدار خواهد کرد که در این مسابقه علیرضا بیرانوند، وحید امیری، محمد نادری، کریستین اوساگونا و محمد انصاری را در اختیار نخواهد داشت. هفته گذشته سرخ‌پوشان تهران برابر پیکان 3 بر یک برنده شدند و شاهین در مصاف با نفت مسجدسلیمان با تساوی 2 بر 2 متوقف شد تا با 17 امتیاز در رتبه پانزدهم باقی بماند. دیدار رفت با پیروزی 5 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید و به نظر می‌رسد در این مسابقه هم شانس کسب برتری شاگردان یحیی گل‌محمدی به مراتب بیشتر از شاهین باشد.


اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر:


شنبه ۱۴ تیرماه


تراکتور- صنعت نفت آبادان


حمید حاج ملک – تورج عیوض محمدی – مهدی الوندی – مجید محمدی


ذوب‌آهن اصفهان- پیکان تهران


سید علی‌اصغر مومنی – علی اکبر عظیم پور – وحید سیفی – حسین زمانی


پرسپولیس- شاهین شهرداری بوشهر


سید وحید کاظمی – علیرضا ایلدروم – محمدرضا مدیرروستا – علی صفایی


یکشنبه ۱۵ تیر


پارس جنوبی جم- استقلال


موعود بنیادی فر – حسن ظهیری – مهدی شفیعی – ایمان کهیش


گل‌گهر سیرجان- شهر خودرو مشهد


مهدی سیدعلی – فرزاد بهرامی – محمدرسول ذروقی – یاسر همرنگ


نفت مسجدسلیمان- ماشین‌سازی تبریز


رضا عادل – جلیل شعرانی – حمیدرضا افشون – روح الله شریفی


نساجی مازندران- فولاد خوزستان


محمدحسین ترابیان – رحیم شاهین – یوسف مغروری – کیوان علیمحمدی


سایپا - سپاهان


علی بای – محمد عطایی – فرهاد فرهادپور – محمدباقر پورباقر


جدول پایانی هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته