دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهرداد کریمیان:

بازی آبرومندانه‌ای مقابل پرسپولیس انجام می‌دهیم/ هدف شاهین ماندن در لیگ برتر است

سرمربی تیم شاهین بوشهر گفت: هدف ما انجام بازی آبرومندانه مقابل پرسپولیس است تا با کسب امتیاز از این مسابقه امیدوار به ماندن در لیگ برتر شویم.
کد خبر : 499352
مهدی کریمیان.jpeg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهرداد کریمیان در نشست خبری پیش از بازی تیمش با پرسپولیس اظهار کرد: بازی بسیار سختی مقابل تیم خوب و صدرنشین پرسپولیس داریم. فکر می‌کنم که در این بازی باید با تمرکز و آمادگی کامل وارد میدان شویم. بازیکنان ما تمرینات خوبی کردند و بعد از امتیاز مهم خانگی که گرفتیم، بدون محروم و مصدوم به مصاف پرسپولیس می‌رویم.


وی تأکید کرد: امیدوار هستیم که بازی آبرومندانه و درخور شأن شاهین به نمایش بگذاریم و با امتیاز برگردیم. در این راه به حمایت هوادارانمان نیاز داریم و آن‌ها باید دعا کنند که با امتیاز از تهران برگردیم و امیدوار باشیم در ادامه راه به ماندن در لیگ برتر فکر کنیم.


سرمربی تیم شاهین بوشهر در مورد افت کیفی دیدارهای لیگ برتر در هفته گذشته تصریح کرد: سه ماه تعطیلی لیگ باعث شد که تیم‌ها به دو، سه هفته زمان نیاز داشته باشند که به آمادگی و فرم ایده‌آل بازی رسمی برسند. قطعاً تیم ما هم از این مسئله مستثنی نیست و امیدوارم به مرور زمان بتوانیم ایده‌هایمان را پیاده کنیم. تیم ما حدود ۸۰ درصد آمادگی را دارد و تلاش خواهیم کرد در ادامه راه بتوانیم امتیازات را کسب کنیم و در لیگ برتر بمانیم.


کریمیان در واکنش به این موضوع که هنوز از میشو کریستوویچ، سرمربی سابق شاهین بوشهر در ارتباط است و از او مشاوره می‌گیرد، عنوان کرد: دیگر هیچ‌گونه ارتباط مشاوره‌ای با آقای میشو ندارم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته